In juli 2014 een nieuwe vaatwasser gekocht met, op advies van de verkoper, extra garantie en service van Mikro in Roosendaal.
Nu in januari gaat de vaatwasser stuk. Vervolgens 2 weken gewacht op een reparateur, en helaas de vaatwasser is de dag er na nog steeds stuk.
Weer gebeld met de klanten service Harense Smid aka Mikro en die zeggen doodleuk, ja u valt niet onder ons afzetgebied dus moeten wij iemand inschakelen voor de reparatie en mag ik wederom twee weken wachten op een bezoek van een reparateur. Inmiddels is de vaatwasser al bijna vier weken niet bruikbaar. Klacht ingediend bij de Harense Smid en hun reactie :
"Het is vervelend dat de vaatwasser niet werkt, maar wij kunnen geen andere oplossing bieden, wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest".
Dus mensen, wees gewaarschuwd, als je daar iets koopt, dan kun je fluiten naar service en/of juiste afhandeling!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MIKRO onderdeel van Harense Smid slechte service en garantie
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 08 sep 2010 17:10
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: MIKRO onderdeel van Harense Smid slechte service en garantie
Daarom bestaan ze niet meer! Failliet! Waarschijnlijk zit er bij je in de buurt een ondernemer die ook elders gekochte producten repareert! Zo wil deze ondernemer nieuwe klanten winnen die dan ontdekken dat er ook nog echte service bestaat! De vakman, de juiste keus en uiteindelijk niet te duur!