Nike webstore
Geplaatst: 02 feb 2015 16:16
Goedemiddag,
23 December 2014 heb ik een Jordan Flight Pack besteld via nike.com. In eerste instantie leek alles goed te gaan. Al snel kreeg ik twee e-mails. Een bevestiging en een e-mail dat de bestelling was mislukt vanwege een storing bij de bank. Het geld was echter wel van mijn rekening afgeschreven. Na die e-mail nam ik contact op met de klantenservice van Nike. Er werd mij verteld dat ik er vanuit kon gaan dat de bestelling goed was gegaan. Enkele dagen later werd mij verteld dat de bestelling toch niet goed was gegaan. Het aankoopbedrag(€350) zou worden teruggestort. Ik was teleurgesteld omdat ik de schoenen heel graag wilde. Een week later had ik nog steeds geen bijschrijving van Nike. Vanuit het contact met de klantenservice bleek dat zij het bedrag hadden overgemaakt naar een combinatie van een ING Iban en mijn eigen (ABN) rekeningnummer. Wederom contact gezocht met de klantenservice en uit onderzoek van hen bleek dat het geld hun bank had verlaten. Ineens moest ik een overzicht van mijn rekening laten zien en contact opnemen met mijn bank om te laten zien dat het geld niet op mijn rekening was gestort. Dit heb ik gedaan. Dagen later heb ik, bij nalaten van initiatief van Nike, wederom contact gezocht via een e-mail. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op gekregen.
Ik ben nu bijna zes weken verder sinds de bestelling en ik heb mijn aankoopbedrag nog steeds niet terug. Ik heb aan alle verzoeken van hen voldaan, ondanks dat ik heel erg het gevoel krijg dat ik word afgeschilderd als de oplichter. Doorgaans heb ik goede ervaringen met Nike, maar dit incident heeft mijn hele kijk op nike.com veranderd. Ik hou van sneakers, ik heb veel kleding van Nike, ik had er zelfs willen werken. Maar zo kan je niet met je klanten omgaan. Een lakse houding, er is op geen enkele manier blijk van goede wil, terwijl ik volledige medewerking heb verleend. Zo'n houding verwacht ik bij een louche webshop, maar niet de webshop en klantenservice van een bedrijf zoals Nike. Het gemak waarmee mijn probleem wordt afgewimpeld is echt ongekend. Ik ben zeer, maar dan ook zeer ontstemd.
23 December 2014 heb ik een Jordan Flight Pack besteld via nike.com. In eerste instantie leek alles goed te gaan. Al snel kreeg ik twee e-mails. Een bevestiging en een e-mail dat de bestelling was mislukt vanwege een storing bij de bank. Het geld was echter wel van mijn rekening afgeschreven. Na die e-mail nam ik contact op met de klantenservice van Nike. Er werd mij verteld dat ik er vanuit kon gaan dat de bestelling goed was gegaan. Enkele dagen later werd mij verteld dat de bestelling toch niet goed was gegaan. Het aankoopbedrag(€350) zou worden teruggestort. Ik was teleurgesteld omdat ik de schoenen heel graag wilde. Een week later had ik nog steeds geen bijschrijving van Nike. Vanuit het contact met de klantenservice bleek dat zij het bedrag hadden overgemaakt naar een combinatie van een ING Iban en mijn eigen (ABN) rekeningnummer. Wederom contact gezocht met de klantenservice en uit onderzoek van hen bleek dat het geld hun bank had verlaten. Ineens moest ik een overzicht van mijn rekening laten zien en contact opnemen met mijn bank om te laten zien dat het geld niet op mijn rekening was gestort. Dit heb ik gedaan. Dagen later heb ik, bij nalaten van initiatief van Nike, wederom contact gezocht via een e-mail. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op gekregen.
Ik ben nu bijna zes weken verder sinds de bestelling en ik heb mijn aankoopbedrag nog steeds niet terug. Ik heb aan alle verzoeken van hen voldaan, ondanks dat ik heel erg het gevoel krijg dat ik word afgeschilderd als de oplichter. Doorgaans heb ik goede ervaringen met Nike, maar dit incident heeft mijn hele kijk op nike.com veranderd. Ik hou van sneakers, ik heb veel kleding van Nike, ik had er zelfs willen werken. Maar zo kan je niet met je klanten omgaan. Een lakse houding, er is op geen enkele manier blijk van goede wil, terwijl ik volledige medewerking heb verleend. Zo'n houding verwacht ik bij een louche webshop, maar niet de webshop en klantenservice van een bedrijf zoals Nike. Het gemak waarmee mijn probleem wordt afgewimpeld is echt ongekend. Ik ben zeer, maar dan ook zeer ontstemd.