Vodafone kan geen mobiele data tellen!
Geplaatst: 07 feb 2015 15:09
Ik heb in de afgelopen maanden problemen gehad met dataverbruik via Vodafone. Tijdens mijn verblijf in Frankrijk heb ik de Alles-in-1-op-Reis Dagbundel van 2 Euro aangezet.
Dat ging de eerste dag al fout. Hoewel ik wel de volkomen zinloze welkomst-sms-jes ontving, kreeg ik geen bericht dat mijn databundel bijna of helemaal op was.
Van de klantenservice kreeg ik de 'opdracht' om zelf een datateller te installeren. Wel eerst downloaden op mijn kosten natuurlijk
Door daarna zelf goed op te letten is de financiƫle schade beperkt gebleven.
De MyVodafone app kan al helemaal geen actueel verbruik weergeven. Zelfs niet in Nederland.
Ik vind dit een enorme blamage van een dergelijke grote provider. En de klantenservice? "Sorry meneer maar dat kunnen wij ook niet verhelpen, dient u maar een klacht in".
Dat heb ik gedaan; ik wacht al ruim 3 weken op een reactie
Dat ging de eerste dag al fout. Hoewel ik wel de volkomen zinloze welkomst-sms-jes ontving, kreeg ik geen bericht dat mijn databundel bijna of helemaal op was.
Van de klantenservice kreeg ik de 'opdracht' om zelf een datateller te installeren. Wel eerst downloaden op mijn kosten natuurlijk
Door daarna zelf goed op te letten is de financiƫle schade beperkt gebleven.
De MyVodafone app kan al helemaal geen actueel verbruik weergeven. Zelfs niet in Nederland.
Ik vind dit een enorme blamage van een dergelijke grote provider. En de klantenservice? "Sorry meneer maar dat kunnen wij ook niet verhelpen, dient u maar een klacht in".
Dat heb ik gedaan; ik wacht al ruim 3 weken op een reactie