Maart 2014 2 Samsung Galaxy Note3 gekocht hier. Eentje doet helemaal niks meer en andere laad zeer slecht op. Eerst zeer moeilijk via de site te vinden hoe je kunt klagen. Toen emailadres gevonden, bestaat helaas niet meer. Toen via de bestelling een berichtje gestuurd Na enkele berichten over en weer geeft men aan 3 maanden garantie te geven. Volgens mij is het wettelijk zo geregeld dat je op een telefoon minimaal 1 jaar garantie hebt (tenzij je er onvoorzichtig ofzo mee omgaat).
Volgens mij handelt dit bedrijf buiten de wet!
Net een nieuwe A5 gekocht en krijg daar 2 jaar garantie op!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Light in the Box - Telefoon 3 maanden garantie
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 15 mar 2008 19:17
Re: Light in the Box - Telefoon 3 maanden garantie
Heb je je al afgevraagd van waar dit bedrijf opereert?
Kijk maar...die hebben niks te maken met Nederlandse regeltjes.
Is hier al tig keer behandeld.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... x#p2056104
Kijk maar...die hebben niks te maken met Nederlandse regeltjes.
Is hier al tig keer behandeld.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... x#p2056104
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 15 mar 2008 19:17
Re: Light in the Box - Telefoon 3 maanden garantie
Ja snap. Eens en nooit weer dus en slechte mond op mond reclame dan maar. Een wijze les. Nieuwe bij de (Nederlandse) telefoonwinkel gekocht