Pagina 1 van 1

Bol.com

Geplaatst: 18 feb 2015 08:06
door Eddepetje1962
In december 2014 kocht ik bij Bol.com een CI+ Module voor Ziggo(de module die je in de tv plaatst om je Ziggo smartcart in te plaatsen). Omdat de verbinding met Ziggo niet tot stand kwam veel contact gehad met Ziggo, prima medewerking daar, nieuwe kabels en nieuwe smartcard maar geen werking van Ziggo. Om een heel lang verhaal kort te maken; Na 4 weken bleek na telefonisch contact met de technische dienst van Ziggo dat de door Bol.com geleverde module verouderd is en zo kan worden weggegegooid! Natuurlijk Bol.com direct benaderd en na een keer of 8 heen en weer mailen met volgens mij de kinderen bij de klantenservice van bol.com is de conclusie simpel maar schokkend; de retourtermijn is verstreken en daarbij heeft u de module gekocht bij een externe verkoper van ons, ga daar maar klagen. Wat een bedroevende kwaliteit die neigt naar misleiding. Een Bol.com klantenservice die blijkbaar wordt getraind om klachten zo sopoedig mogelijk af te wimpelen met de standaard teksten als "wat vervelend voor u". Ronduit schandalig is het feit dat bol.com op bijvoorbeeld op trustpilot schijnreacties plaatst op klachten. Standaard is de reacties op de enorme hoeveelheid klachten is "wat vervelend dat u niet tevreden bent en ik verzoek u contact op te nemen met de klantenservice". Als je dat vervolgens doet dan kom je weer bij de dramatisch slechte klantenservice terecht die geen idee hebben wat ze zitten te doen, zeer treurig!

Re: Bol.com

Geplaatst: 18 feb 2015 13:53
door Guardian72
Kleine tip:

zet de klacht op de Bol.com facebook pagina.
Openbaar (dus voor iedereen zichtbaar) - dan heb je een grotere kans dat men iets doet.

Heb zelf ook een issue gehad - bol.com blijft maar automatische berichten sturen - die pas na openbaar melden dat ze dom bezig waren min of meer is opgelost - maar uiteindelijk heeft het bol.com veel meer gekost dan dat het bestelde product ons gekost heeft.

Re: Bol.com

Geplaatst: 19 feb 2015 10:31
door stofzuigertje
Er zijn nog vele zowel nieuwe als gebruikte kaarten die niet meer werken, te oude versie....

Die proberen ze te dumpen en worden vaak nog aangeboden.

Bol.com maakt 1 fout, het is niet altijd gelijk duidelijk of ze zelf of iemand anders het aanbied, dus ik hoef deze aanbieder niet meer, zelfs geen bon van E25,- gratis winkelen!

Ze verkopen dus bewust kaarten die voor Ziggo bedoeld die al ruim 1 jaar niet meer werken!
Dit is misleiding, want ze proberen zo oude voorraad tegen minder verlies kwijt te raken.

Ook bij de Ziggo / UPC fusie dit risico nogmaals mee te maken.
Blijft mijn Cisco en Humax kastje werken of moet ik straks ook een huur Horizon met bekende problemen nemen?

De kaartlezer die U kocht, versie 1.2 van vermoedelijk Smit is nog bruikbaar voor bepaalde Satelliet kanalen en nog maar E5,- waard!
Maar gezien het enorme aanbod dus veel aanbod en nauwelijks vraag!