Bol.com
Geplaatst: 18 feb 2015 08:06
In december 2014 kocht ik bij Bol.com een CI+ Module voor Ziggo(de module die je in de tv plaatst om je Ziggo smartcart in te plaatsen). Omdat de verbinding met Ziggo niet tot stand kwam veel contact gehad met Ziggo, prima medewerking daar, nieuwe kabels en nieuwe smartcard maar geen werking van Ziggo. Om een heel lang verhaal kort te maken; Na 4 weken bleek na telefonisch contact met de technische dienst van Ziggo dat de door Bol.com geleverde module verouderd is en zo kan worden weggegegooid! Natuurlijk Bol.com direct benaderd en na een keer of 8 heen en weer mailen met volgens mij de kinderen bij de klantenservice van bol.com is de conclusie simpel maar schokkend; de retourtermijn is verstreken en daarbij heeft u de module gekocht bij een externe verkoper van ons, ga daar maar klagen. Wat een bedroevende kwaliteit die neigt naar misleiding. Een Bol.com klantenservice die blijkbaar wordt getraind om klachten zo sopoedig mogelijk af te wimpelen met de standaard teksten als "wat vervelend voor u". Ronduit schandalig is het feit dat bol.com op bijvoorbeeld op trustpilot schijnreacties plaatst op klachten. Standaard is de reacties op de enorme hoeveelheid klachten is "wat vervelend dat u niet tevreden bent en ik verzoek u contact op te nemen met de klantenservice". Als je dat vervolgens doet dan kom je weer bij de dramatisch slechte klantenservice terecht die geen idee hebben wat ze zitten te doen, zeer treurig!