(Geen) Cash back actie Samsung magnetron
Geplaatst: 18 feb 2015 12:23
Samsung heeft een cash back actie bij een aankoop van een magnetron, waarbij je 20 euro retour krijgt of een douglas kadokaart van 25 euro.
Ik heb om 20 euro cash back gevraagd,maar kreeg tot mijn verrassing een douglas kadokaart in mijn brievenbus.
Ik stuur mijn kopie van de deelnameformulier nogmaals op en geef bij de klantenservice aan dat ik een kadokaart heb ontvangen ipv geld en of ik alsnog mijn geld kan krijgen. Ik kreeg daarop onderstaande bericht terug:
"... U mag de giftcard retour sturen naar dit adres met vermelding van uw gegevens:... Eenmaal deze retour is gekomen passen wij dit aan an zal u uw 2 euro retour ontvangen. ..."
Bovenstaande is dus letterlijk. Ik sluit even mijn ogen voor de spellingsfouten en het feit dat Samsung het bedrag verkeerd heeft aangegeven (2 euro i.p.v. 20 euro). Maar ik kan er toch echt niet mee eens zijn dat Samsung pas uitbetaalt, nadat Samsung de kadokaart terug heeft ontvangen.
Ik heb geen intentie om de kadokaart te houden en ik ben van plan om het terug te sturen, maar ik kan hier niet mee eens zijn, omdat:
1) Als er iets misgaat met de post of bij Samsung waar al zoveel fout is gegaan, moet ik opeens de risico dragen.
2) Samsung creƫert met dit verzoek een extra conditie voor de uitbetaling van de 20 euro, waar ik volgens de actie recht op heb zonder extra condities. En dat vanwege een fout aan de kant van Samsung.
Toen ik Samsung hierop aansprak, kreeg ik onderstaande reactie:
"Dit is de procedure bij alle promoties en we kunnen voor u geen uitzondering maken."
Wil Samsung nu zeggen dat ze zo vaak de verkeerde kado sturen, dat daarvoor een procedure is gemaakt? En dat de procedure inhoudt dat er extra condities worden gemaakt voor het uitvoeren van de actie, als Samsung een fout maakt?
Dit verschuilen achter volgens mij niet bestaande procedures is voor mij de reden om dit op TROS Radar te posten.
Voor mij was een nette reactie geweest:
"Beste deelnemer, excuses voor het ongemak. We zullen de 20 euro zo snel mogelijk overmaken en u kunt het uiterlijk binnen 14 dagen verwachten. Wilt u daarnaast de kadokaart aan ons terugsturen, zodat we een andere deelnemer daarmee gelukkig kunnen maken? Bij voorbaat dank voor de ondersteuning. "
Ik begrijp niet dat Samsung dit niet inziet.
Ik heb om 20 euro cash back gevraagd,maar kreeg tot mijn verrassing een douglas kadokaart in mijn brievenbus.
Ik stuur mijn kopie van de deelnameformulier nogmaals op en geef bij de klantenservice aan dat ik een kadokaart heb ontvangen ipv geld en of ik alsnog mijn geld kan krijgen. Ik kreeg daarop onderstaande bericht terug:
"... U mag de giftcard retour sturen naar dit adres met vermelding van uw gegevens:... Eenmaal deze retour is gekomen passen wij dit aan an zal u uw 2 euro retour ontvangen. ..."
Bovenstaande is dus letterlijk. Ik sluit even mijn ogen voor de spellingsfouten en het feit dat Samsung het bedrag verkeerd heeft aangegeven (2 euro i.p.v. 20 euro). Maar ik kan er toch echt niet mee eens zijn dat Samsung pas uitbetaalt, nadat Samsung de kadokaart terug heeft ontvangen.
Ik heb geen intentie om de kadokaart te houden en ik ben van plan om het terug te sturen, maar ik kan hier niet mee eens zijn, omdat:
1) Als er iets misgaat met de post of bij Samsung waar al zoveel fout is gegaan, moet ik opeens de risico dragen.
2) Samsung creƫert met dit verzoek een extra conditie voor de uitbetaling van de 20 euro, waar ik volgens de actie recht op heb zonder extra condities. En dat vanwege een fout aan de kant van Samsung.
Toen ik Samsung hierop aansprak, kreeg ik onderstaande reactie:
"Dit is de procedure bij alle promoties en we kunnen voor u geen uitzondering maken."
Wil Samsung nu zeggen dat ze zo vaak de verkeerde kado sturen, dat daarvoor een procedure is gemaakt? En dat de procedure inhoudt dat er extra condities worden gemaakt voor het uitvoeren van de actie, als Samsung een fout maakt?
Dit verschuilen achter volgens mij niet bestaande procedures is voor mij de reden om dit op TROS Radar te posten.
Voor mij was een nette reactie geweest:
"Beste deelnemer, excuses voor het ongemak. We zullen de 20 euro zo snel mogelijk overmaken en u kunt het uiterlijk binnen 14 dagen verwachten. Wilt u daarnaast de kadokaart aan ons terugsturen, zodat we een andere deelnemer daarmee gelukkig kunnen maken? Bij voorbaat dank voor de ondersteuning. "
Ik begrijp niet dat Samsung dit niet inziet.