LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doorvoering verhoging warmte tarieven essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ard breda

doorvoering verhoging warmte tarieven essent

Ongelezen bericht door ard breda »

per juni 2003 is er een verhoging doorgevoerd (vanuit het ministerie) door essent. dat betekent dat ik voor juni het oude tarief op mijn eindejaarsnota terug moet vinden toch?
dit is niet het geval.Ik en ik denk vele anderen met mij.moet dus de verhoging voor het hele jaar betalen.
Bij essent kunnen ze me geen antwoord geven.hoe dat zo kan.
Nu begrijp ik dat er op de pagina van essent in de nieuwsbrief staat dat er een record omzet is behaald van 25 miljoen euro.
zo kan ik het ook.

joris

Re: doorvoering verhoging warmte tarieven essent

Ongelezen bericht door joris »

Welk tarief vind je dan terug op de jaarrekening. Het nieuwe hoge tarief of een evenredig gemiddelde van het oude en nieuwe tarief?

ard

Re: doorvoering verhoging warmte tarieven essent

Ongelezen bericht door ard »

Op de rekening van essent vind je alleeen de hoge(na juni) doorberekende verhoging.Dus de rekening loopt van 02-2003 tot 02-2004.Zoals het er uit ziet word er dus 5 maanden het hoge tarief te veel berekend!!in ons geval scheelt dat 135 euro netto op onze rekening.
plus het feit dat die verhoging byzonder hoog is komen wij als gezin alleen voor de warmte zonder elektra al bijna 400 euro hoger uit dan vorig jaar.

mvgr ard

Gesloten