Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
Geplaatst: 23 mar 2004 17:44
Wie heeft er ook zulke slechte ervaringen met ACER??? Ik heb in september een ACER TM 803LCib gekocht via het internet, maar vanaf het begin was de processor kapot. Na 6 weken krijg ik eindelijk de laptop terug. Echter al snel kon ik de laptop weer terug sturen, want hij piepte heel hard en de muis bleef haperen én hij ging spontaan uit de slaapmodus. Vervolgens krijg ik hem na twee weken STUK terug. De discdrive deed het niet meer. Weer opgestuurd.....na 1000 mailtjes en eindelijk een vast contactpersoon bij Acer, wordt mij een nieuwe laptop toegezegd: Echter toen ik hem voor het eerst opstartte, begon hij al met de recoveryprocedure...hoe kan dat? Bovendien zat er geen Bluetooth op zoals wel op mijn gekochte laptop zat. Weer teruggestuurd...krijg hem terug, maar wat nu? Het internet doet het niet (WLAN) -> weer teruggestuurd. Na twee weken krijg ik hem eindelijk terug (ben trouwens nog een aantal keer vergeten te vermelden dat ik de laptop heb moeten terugsturen, maar het verhaal is volgens mij wel duidelijk).
Nadat ik eindelijk een beetje plezier van mijn laptop begin te krijgen, begaf twee weken geleden plotseling, zonder enige reden het internet het. Lag wéér aan de laptop. Wéér teruggestuurd, maar wat krijg ik als service terug? Onderstaand mailtje:
Beste G.,
Uw systeem is hier getest met een harde schijf, waarop een kale installatie staat en dan werkt alles perfekt, alleen met uw installatie is er het probleem.
Uw systeem staat hier klaar om vandaag verzonden te worden. U zult zelf de recovery-cd's moeten draaien, zodat windows weer goed geinstalleerd is.
Nu mag ik dus zelf de recovery-procedure doorvoeren (teveel gevraagd voor de service van Acer) met de kans dat hij het daarna nog steeds niet doet. Ik had bovendien al twee weken niets nieuws geïnstalleerd!!!
Ik wil mijn geld terug! Waar zijn mijn rechten? Wie kan mij helpen? In het halve jaar dat ik een laptop heb, is hij langer bij Acer geweest dan dat ik hem zelf in bezit heb gehad!
PLEASE HELP!!!! I'M DESPERATE
Nadat ik eindelijk een beetje plezier van mijn laptop begin te krijgen, begaf twee weken geleden plotseling, zonder enige reden het internet het. Lag wéér aan de laptop. Wéér teruggestuurd, maar wat krijg ik als service terug? Onderstaand mailtje:
Beste G.,
Uw systeem is hier getest met een harde schijf, waarop een kale installatie staat en dan werkt alles perfekt, alleen met uw installatie is er het probleem.
Uw systeem staat hier klaar om vandaag verzonden te worden. U zult zelf de recovery-cd's moeten draaien, zodat windows weer goed geinstalleerd is.
Nu mag ik dus zelf de recovery-procedure doorvoeren (teveel gevraagd voor de service van Acer) met de kans dat hij het daarna nog steeds niet doet. Ik had bovendien al twee weken niets nieuws geïnstalleerd!!!
Ik wil mijn geld terug! Waar zijn mijn rechten? Wie kan mij helpen? In het halve jaar dat ik een laptop heb, is hij langer bij Acer geweest dan dat ik hem zelf in bezit heb gehad!
PLEASE HELP!!!! I'M DESPERATE