T-Mobile staat boven de wet
Geplaatst: 03 mar 2015 13:26
Heb een pre-paid abonnement bij T-Mobile (voorheen: Orange) en krijg bij aanzetten (SIM-lock) mobieltje sinds kort de melding: Registratie SIM-kaart mislukt. Op naar een zaak van TM.
Zaak 1: Dat is een antiek toestel. Uw nummer is geblokkeerd omdat u langer dan een half jaar niets ermee gedaan hebt. Voor EUR 9,50 kan er een andere SIM-kaart van T-Mobile zelf in.
Zaak 2: Heeft u 1 oktober nog een SMS verzonden? Dat telt niet, u had moeten bellen.
T-Mobile staat zeker boven de wet: ze houden zich niet eens aan hun eigen algemene voorwaarden. Daarin staat dat het abonnement pas vervalt als je een half jaar niet van hun diensten gebruik hebt gemaakt.
E-mailen met ze wordt door hen geblokkeerd. Het nog uitstaande beltegoed is door T-mobile ingepikt.
De verontwaardiging bij dit soort middenstanders is altijd groot als er wat van hen gepikt wordt, maar omgekeerd... T-Mobile gedraagt zich alsof het boven de wet staat.
Zaak 1: Dat is een antiek toestel. Uw nummer is geblokkeerd omdat u langer dan een half jaar niets ermee gedaan hebt. Voor EUR 9,50 kan er een andere SIM-kaart van T-Mobile zelf in.
Zaak 2: Heeft u 1 oktober nog een SMS verzonden? Dat telt niet, u had moeten bellen.
T-Mobile staat zeker boven de wet: ze houden zich niet eens aan hun eigen algemene voorwaarden. Daarin staat dat het abonnement pas vervalt als je een half jaar niet van hun diensten gebruik hebt gemaakt.
E-mailen met ze wordt door hen geblokkeerd. Het nog uitstaande beltegoed is door T-mobile ingepikt.
De verontwaardiging bij dit soort middenstanders is altijd groot als er wat van hen gepikt wordt, maar omgekeerd... T-Mobile gedraagt zich alsof het boven de wet staat.