Pagina 1 van 1

nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:04
door vavuva
mijn man heeft een nieuwe telefoon gekocht bij hollandse nieuwe en wil graag nummerbehoud. maar
bij instellingen moet hij 19 getallen van zijn oude sim kaart opgeven en hij heeft er maar 13 op staan en dan werkt het niet .
wie weet de oplossing.
oude provider is telfort en de simkaart is van 2008

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:17
door prem
Wat zegt Telfort er over?

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:27
door vavuva
heb geen contact met telfort gehad want hollandse nieuwe regelt alles

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:29
door prem
Dan is het toch opgelost?

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:34
door Netwerker-
Hallo,

Probeer eens met zes voorloop-nullen. En vervolgens de dertien cijfers van de Telfort SIM-kaart.
Dus : 000000xxxxxxxxxxxxx

Anders toch maar even contact opnemen met Hollands Nieuwe telefonische klantenservice.

Succes!

Netwerker-

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:54
door Dirkie
Oudere simkaarten van KPN (en dochters zoals Telfort) hebben simkaartnummers die korter zijn.
Tip van de voorloopnullen kun je proberen en andere inderdaad contact opnemen met HN

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 11:55
door vavuva
allemaal bedank voor jullie advies . het is gelukt kreeg toch van h nieuwe 6 getallen erbij die met een 8 begon.
jammer dat h n geen tel op zijn side heeft
groetjes annie.................

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 12:26
door Har06
vavuva schreef:allemaal bedank voor jullie advies . het is gelukt kreeg toch van h nieuwe 6 getallen erbij die met een 8 begon.
jammer dat h n geen tel op zijn side heeft
groetjes annie.................

misschien eerst met HN contact opgenomen,voor een topic te openen :mrgreen:

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 04 mar 2015 13:12
door GJvdZ
vavuva schreef: jammer dat h n geen tel op zijn side heeft
Daarom zijn ze zo goedkoop. Een call center is duur.

Re: nummerbehoud

Geplaatst: 10 mar 2015 14:17
door hollandsnieuwe
Beste,

Goed dat u een hier een bericht heeft geplaatst. En ik ben blij om te lezen dat het allemaal is gelukt!

Mocht u in de toekomst een vraag hebben over uw hollandsnieuwe abonnement, dan helpen wij u graag verder.

Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Heeft u een specifieke vraag, stelt u deze dan via www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag, Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe