Goedendag allemaal,na jaren klant te zijn geweest bij upc,
verhuizen we nu naar een adres waar glasvezel ligt,
op de website eindelijkglasvezel.nl was er een aanbieder die zij ik lever 500mb,
dus ik een systeem laten bouwen die 500 aan kan trekt die provider zich terug.
Ik KPN gebelt en de opties gevraagd hun zijde als je de 100 pakket pakt,kan je na activatie naar glasvezel plus das de 500,
Ik heb kpn 2 keer aan de lijn gehad omdat ik er zeker van wou zijn,en niet dat er na de activatie als nog geen 500 is.
En wat denk je dat er gebeurde kpn kwam aansluiten monteur weg,dus ik bellen voor de plus pakket,
en wat denk je het was opeens niet beschikbaar,ik vind dit een beetje misleiding
Heb ze ook gezegd dat ik het niet netjes vond,als ze nu kwamen van ach dan krijgt u wel paar mnd extra korting dan had ik gezegd okay,maar ondanks hun mij verkeerd hebben ingelicht komen ze de klant niet tegenmoet,dat 1 kpn medewerker een fout maakt okay maar 2,jammer allemaal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN belooft 500mb/500mb
-
Re: KPN belooft 500mb/500mb
Dat klopt daar zie ik tot max 100,vandaar ik ook gebelt heb,MichielFRL schreef:Doe eens een postcode check en welke opties zijn dan beschikbaar?
Het kan zijn dat de POP nog niet omgebouwd is en dat daarom 500Mbit nog niet leverbaar is.
hun zijde pakket 500 is nog niet op kpn site ivm met de animo,die kan alleen besteld worden na activering,
want dan zou ik glasvezel plus krijgen voor 17,50 extra,dus voel me beetje bij de neus genomen door 2 medewerkers van kpn.Is nu wachten of het in de toekomst wel komt.
door 2 personen nog wel, ik zou terug gaan met een wasknijper, de providers geven alle snelheden plm aanpoppetje1969 schreef:Dat klopt daar zie ik tot max 100,vandaar ik ook gebelt heb,MichielFRL schreef:Doe eens een postcode check en welke opties zijn dan beschikbaar?
Het kan zijn dat de POP nog niet omgebouwd is en dat daarom 500Mbit nog niet leverbaar is.
hun zijde pakket 500 is nog niet op kpn site ivm met de animo,die kan alleen besteld worden na activering,
want dan zou ik glasvezel plus krijgen voor 17,50 extra,dus voel me beetje bij de neus genomen door 2 medewerkers van kpn.Is nu wachten of het in de toekomst wel komt.
-
Ach nu hebben ze me al als klant maar dit is niet de juiste weg,Har06 schreef:door 2 personen nog wel, ik zou terug gaan met een wasknijper, de providers geven alle snelheden plm aanpoppetje1969 schreef:Dat klopt daar zie ik tot max 100,vandaar ik ook gebelt heb,MichielFRL schreef:Doe eens een postcode check en welke opties zijn dan beschikbaar?
klacht ligt ook bij hun vind het een grote fout,maar ja nu maar wachten.
Kan iemand me uitleggen wat ik met een 500/500 meer kan dan met een 100/100 verbinding?
Een Blu-Ray disc heeft max bitrate van 54Mb/s, die kan je op 100Mb/s dus als sneller downloaden dan kijken.
Een Blu-Ray disc heeft max bitrate van 54Mb/s, die kan je op 100Mb/s dus als sneller downloaden dan kijken.
Usenet leegtrekken?
Met 500Mb/s schrijf je dagelijks een 4 TB schijf vol.
Ga je voor opslag elke dag een nieuwe schijf kopen (> 100 euro)? Hoe lang hou je dat vol?
Met 500Mb/s schrijf je dagelijks een 4 TB schijf vol.
Ga je voor opslag elke dag een nieuwe schijf kopen (> 100 euro)? Hoe lang hou je dat vol?
Voor het 500Mb abonnement geldt meerprijs van 17,50.MichielFRL schreef:Een PC gebruikt stroom, dus des te korter die aanstaat des te goedkoper wat betreft stroomverbruik
Voor dat geld kun je je PC 24*7 aanlaten.