Made.com: niet tevreden
Geplaatst: 07 mar 2015 23:25
Eind vorig jaar bestelde ik een lamp bij Made.com; een meubelwebshop. Deze bestelling verliep prima, hoewel de lamp wel een soort bouwpakket bleek.
Omdat deze bestelling goed verliep, durfde ik het aan om ook 6 eetkamerstoelen bij ze te bestellen. Deze werden vrij vlot geleverd, alhoewel zowel de postbpakketbezorger als ik het raar vonden dat ze via tnt werden bezorgd; de pakketten waren zwaarder dan eigenlijk voor deze bezorgwijze mocht.
De stoelen bleken eveneens een soort bouwpakket en alles moest met veel schroeven in elkaar gezet. Ook de kwaliteit was niet geweldig; de stof aan de onderkant moest met klittenband vastgezet worden en sloot niet aan. Daarnaast lukte het niet om de voorste stoelpoten op zo'n manier te plaatsen dat de stoelpoten alle de grond raakten (stoel stond dus scheef; heb dit ook bij andere stoel getest).
Heb daarom gelijk gemeld dat ik de stoelen retour wilde sturen. Kreeg daar redelijk snel reactie op en afgesproken werd dat de spullen zouden worden opgehaald; ik zou bericht krijgen. Dat was 24 januari; nu is het 7 maart en ik heb die pakketten nog steeds. Uiteraard heb ik contact gezocht met de klantenservice (die correct reageren), maar ik wacht nog steeds op retouretiketten en bericht van de bezorgdienst.
Het geld kreeg ik overigens snel terug. Wel jammer is dat de retourkosten 40 euro zijn (prijs hangt af van gewicht pakket).
Ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met dit bedrijf en dan met name over retourneren. Op Internet vind ik alleen reacties uit Groot Brittanniƫ (die overigens zeer negatief zijn).
Omdat deze bestelling goed verliep, durfde ik het aan om ook 6 eetkamerstoelen bij ze te bestellen. Deze werden vrij vlot geleverd, alhoewel zowel de postbpakketbezorger als ik het raar vonden dat ze via tnt werden bezorgd; de pakketten waren zwaarder dan eigenlijk voor deze bezorgwijze mocht.
De stoelen bleken eveneens een soort bouwpakket en alles moest met veel schroeven in elkaar gezet. Ook de kwaliteit was niet geweldig; de stof aan de onderkant moest met klittenband vastgezet worden en sloot niet aan. Daarnaast lukte het niet om de voorste stoelpoten op zo'n manier te plaatsen dat de stoelpoten alle de grond raakten (stoel stond dus scheef; heb dit ook bij andere stoel getest).
Heb daarom gelijk gemeld dat ik de stoelen retour wilde sturen. Kreeg daar redelijk snel reactie op en afgesproken werd dat de spullen zouden worden opgehaald; ik zou bericht krijgen. Dat was 24 januari; nu is het 7 maart en ik heb die pakketten nog steeds. Uiteraard heb ik contact gezocht met de klantenservice (die correct reageren), maar ik wacht nog steeds op retouretiketten en bericht van de bezorgdienst.
Het geld kreeg ik overigens snel terug. Wel jammer is dat de retourkosten 40 euro zijn (prijs hangt af van gewicht pakket).
Ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met dit bedrijf en dan met name over retourneren. Op Internet vind ik alleen reacties uit Groot Brittanniƫ (die overigens zeer negatief zijn).