geen voorschot nota en jaar afrekening
Geplaatst: 24 mar 2004 16:58
sinds juni 2003 krijg ik geen voorschot nota's van essent en de jaar afrekening laat ook flink op zich wachten ongeacht ik er meerdere malen er achter aan heb gebeld.nou is het simpel je zet dat geld aan de kant en daar is wel een betalings regeling voor! MAAR WAT ALS IK MEER MOET GAAN BETALEN? daar is zeker niet aan gedacht .en dan nog dat mijn betaalde voorschot van 2003 zo verschillen per maand ,zo verschillen dat ik er al zeeziek van word 'wat een verschil in bedragen'' als ik dat bij moet gaan betalen wat blijft er dan nog over om er van te leven ?callcenters hebben ze maar die helpen je niet verder of komen met allerlei verhaaltjes aan zetten ,waar een hond geen pap van lusten.knoeiers zijn het allemaal .ben er echt blij om dat het een vrije markt op dat gebied komt .lang zal ik niet blijfen bij zulke knoeiers.dat daar nou de economie van moet draaien ,ik schaam me er voor .en maar zeggen dat er iets niet goed zit in dat systeem van hun .ik ben vrij wel een leek op gebied van computers maar een ding is zeker om een probleem op te lossen doe ik er zeker geen tien maanden over hoogstens tien minutten.