Bol auto's in Driezum
Geplaatst: 13 mar 2015 18:42
Eind december heb ik bij Bol auto's in Driezum een Fiat Punto gekocht. De auto zag er netjes uit en ik heb een kleine proefrit gedaan en de auto reed goed. Volgens de garage was de auto 100% goed, er was niks mis mee en mocht er eventueel wel wat mee zijn, kon ik mijn geld gewoon terug krijgen.
Toen ik met mijn 'nieuwe' auto van de garage naar huis reed, viel halverwege de reis, in een bocht, de stuurbekrachtiging uit. Ik heb toen gelijk gebeld en volgens de garage kon dit sporadisch voorkomen en door de auto opnieuw te starten, moest de stuurbekrachtiging weer werken. Mocht dit vaker gebeuren, kon ik met de auto terugkomen en zou hij de auto repareren.
De volgende twee weken viel de stuurbekrachtiging steeds vaker uit. Erg gevaarlijk ook, want de auto is ineens heel moeilijk te besturen. Ik heb op internet gezocht naar het probleem en het blijkt de stuurbekrachtigingssensor te zijn die niet meer goed werkt. (kosten om weer goed te krijgen, tussen de 300 en 900 euro) Gelijk contact gehad met Bol auto's.
Ik wilde graag de koop ontbinden, maar dat wilde de garage niet. Ik kon de auto naar de garage brengen en dan zouden zij hem proberen te repareren.
Ik heb de auto heen gebracht en na 5 dagen gewacht te hebben, had ik nog geen reactie of de auto alweer klaar was. Na 3 berichten en 10 keer gebeld te hebben, werd er pas opgenomen toen ik met een ander nummer belde. Ze waren met de auto bezig geweest, maar konden het probleem niet verhelpen. Ik kon de auto weer ophalen, zonder dat het probleem opgelost is. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik mijn geld terug wil (zoals vooraf afgesproken) maar dat wil Bol auto's niet.
Bol auto's zal mij nu bellen om alsnog de auto te repareren, maar we zijn nu een maand verder en hoor ik niets meer van hem.
Wij voelen ons opgelicht door Bol auto's in Driezum! Ons werd een goede auto verkocht, die achteraf helemaal niet goed was!
Allemaal mooie beloftes, maar als het er op aan komt kan er niks en gebeurt er niks....
Toen ik met mijn 'nieuwe' auto van de garage naar huis reed, viel halverwege de reis, in een bocht, de stuurbekrachtiging uit. Ik heb toen gelijk gebeld en volgens de garage kon dit sporadisch voorkomen en door de auto opnieuw te starten, moest de stuurbekrachtiging weer werken. Mocht dit vaker gebeuren, kon ik met de auto terugkomen en zou hij de auto repareren.
De volgende twee weken viel de stuurbekrachtiging steeds vaker uit. Erg gevaarlijk ook, want de auto is ineens heel moeilijk te besturen. Ik heb op internet gezocht naar het probleem en het blijkt de stuurbekrachtigingssensor te zijn die niet meer goed werkt. (kosten om weer goed te krijgen, tussen de 300 en 900 euro) Gelijk contact gehad met Bol auto's.
Ik wilde graag de koop ontbinden, maar dat wilde de garage niet. Ik kon de auto naar de garage brengen en dan zouden zij hem proberen te repareren.
Ik heb de auto heen gebracht en na 5 dagen gewacht te hebben, had ik nog geen reactie of de auto alweer klaar was. Na 3 berichten en 10 keer gebeld te hebben, werd er pas opgenomen toen ik met een ander nummer belde. Ze waren met de auto bezig geweest, maar konden het probleem niet verhelpen. Ik kon de auto weer ophalen, zonder dat het probleem opgelost is. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik mijn geld terug wil (zoals vooraf afgesproken) maar dat wil Bol auto's niet.
Bol auto's zal mij nu bellen om alsnog de auto te repareren, maar we zijn nu een maand verder en hoor ik niets meer van hem.
Wij voelen ons opgelicht door Bol auto's in Driezum! Ons werd een goede auto verkocht, die achteraf helemaal niet goed was!
Allemaal mooie beloftes, maar als het er op aan komt kan er niks en gebeurt er niks....