| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom geen deal sluiten met Dexia.
-
buitenlander
Waarom geen deal sluiten met Dexia.
Mijn contract loopt in augustus af. Ik ga er vanuit dat Leaseverlies en aanverwanten dan nog geen doorbraak hebben kunnen forceren. Mijn aandelenpakket bestaat uit ABN/AMRO, ING en AHOLD. (rest)schuld op dit moment 13.000 euro.
Als ik DEXIA zo ver kan krijgen dat ik mijn aandelenpakket
in stukken kan hakken bv ABN/AMRO verkopen ze voor mij (staan op dit moment bijna gelijk als aankoopwaarde, dus geen verlies) en ik neem het rest pakket (ING en AHOLD) over tegen een gemiddelde koers (over de laatste 3 jaar). Zij wat van de schuld ik wat van de schuld, dan doe ik dat. Ben van al dat gezeik af en heb de verkoop zelf in de hand.
Als ik DEXIA zo ver kan krijgen dat ik mijn aandelenpakket
in stukken kan hakken bv ABN/AMRO verkopen ze voor mij (staan op dit moment bijna gelijk als aankoopwaarde, dus geen verlies) en ik neem het rest pakket (ING en AHOLD) over tegen een gemiddelde koers (over de laatste 3 jaar). Zij wat van de schuld ik wat van de schuld, dan doe ik dat. Ben van al dat gezeik af en heb de verkoop zelf in de hand.
-
toet
Re: Waarom geen deal sluiten met Dexia.
Buitenlander.Wakker worden.Je aandelen worden onder je kont vandaan verkocht en een deal sluiten met hun is er niet bij.OOgjes open en wakker worden.toet