Ik heb recent een nieuwe box van upc gehad en nu loopt het geluid en het beeld niet meer synchroon.
Er is wel de mogelijkheid om via instellingen dit aan te passen, maar dan word het alleen maar erger.
Ik heb gebeld met UPC en nu blijkt dat ze van het probleem op de hoogte zijn.
Als je als klant zelf belt met UPC nemen ze het in behandeling en zeggen ze dat ze het oplossen. (eerst zien, dan pas geloven)
Wel erg jammer is het dan dat daar geen enkele communicatie naar de klant van is te vinden!
Ze hebben een site waar actuele storingen op vermeld horen te worden, maar daar staat niets over dit probleem op!
Weer een kwestie van service 0,niets van UPC!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc beeld en geluid lopen niet synchroon
Re: upc beeld en geluid lopen niet synchroon
Heb je dit op elke zender?
Re: upc beeld en geluid lopen niet synchroon
Ja, op alle zenders, de een meer dan de ander.
Net weer gebeld met UPC, dat heeft geen enkel nut!
Net weer gebeld met UPC, dat heeft geen enkel nut!
Re: upc beeld en geluid lopen niet synchroon
Het is ook geen "Algemene storing" dit komt voor voor bij bepaalde box-tv merken (typen) combinaties.Ze hebben een site waar actuele storingen op vermeld horen te worden, maar daar staat niets over dit probleem op!
Re: upc beeld en geluid lopen niet synchroon
dummydum schreef:Ja, op alle zenders, de een meer dan de ander.
Net weer gebeld met UPC, dat heeft geen enkel nut!
Heb je het al op FB of die andere site gevraagd?
Re: upc beeld en geluid lopen niet synchroon
Ik heb een JVC LT42S90 superslim tv en een Cisco mediabox hd digital video recorder