Luxebedden.nl
Geplaatst: 16 mar 2015 17:38
Op 5 januari hebben wij een Norma boxspring besteld in de showroom van Luxebedden.nl in Zaandam. Hierbij hebben we met de verkoper afgesproken dat het bed in 4 tot 6 weken geleverd zal worden. Ook is er destijds specifiek op de order vermeld dat het bed het liefst nog eerder geleverd kon worden. Dit omdat wij momenteel nog geen bed hadden (wij hebben een nieuwe woning en gaan voor het eerst samenwonen) en ik een operatie aan mijn been heb ondergaan en een goed bed met een snelle levertijd daarom erg belangrijk voor ons was.
Toen we in week 7 nog steeds geen telefoontje hadden ontvangen zijn wij gaan bellen met luxebedden.nl. Na zeer veel telefoontjes van onze kant en diversen terugbel-beloftes die niet werden nagekomen door luxebedden.nl kwam boven tafel dat het bed nog helemaal niet besteld was. Dit bleek een fout te zijn geweest van luxebedden.nl. Ze gaven als optie dat wij wellicht ergens anders maar een bed moesten bestellen. Maar na al 7 weken te hebben gewacht is dit uiteraard ook al geen optie meer.
Vervolgens hebben we de afspraak gemaakt dat het bed in week 11 geleverd zal worden. Ter compensatie kregen wij € 150,00 korting op het bed. Later, in week 11, hebben wij weer diverse malen gebeld met de klantenservice. Weer werd ons beloofd dat wij teruggebeld zouden worden en weer werd dit niet nagekomen. U zult begrijpen dat wij zeer ontevreden zijn over de service van luxebedden.nl. Luxebedden.nl toont geen enkel initiatief en wij voelen ons zeer slecht behandeld.
Inmiddels wachten wij al 12 weken op een bed waarvan in eerste instantie werd aangegeven dat het bed binnen 6 weken (of eerder!) geleverd zal worden. De ontzettend lange levertijd in combinatie met de zeer slechte communicatie en service vinden wij echt onacceptabel.
Zojuist heb ik weer gesproken met de klantenservice. In dit gesprek werd aangegeven dat het bed in week 12 geleverd wordt door Norma, zodat het bed in week 12 of 13 bij ons geleverd zal worden. Mij werd geadviseerd om een mail te sturen en daarin aan te geven welk gedeelte van het bedrag wij nog bereid zijn te betalen. De medewerker van de klantenservice heeft ons beloofd dit door te sturen aan de directie. Maar wederom... geen enkele reactie van Luxebedden.nl.
Wij zullen iedereen afraden om een bed te kopen bij Luxebedden.nl. Ze geven misleidende informatie op hun website en in de showroom en doen valse beloftes. Je wordt als het ware gelokt met een snelle levertijd en vervolgens zit je vast aan hun zeer slechte service.
Toen we in week 7 nog steeds geen telefoontje hadden ontvangen zijn wij gaan bellen met luxebedden.nl. Na zeer veel telefoontjes van onze kant en diversen terugbel-beloftes die niet werden nagekomen door luxebedden.nl kwam boven tafel dat het bed nog helemaal niet besteld was. Dit bleek een fout te zijn geweest van luxebedden.nl. Ze gaven als optie dat wij wellicht ergens anders maar een bed moesten bestellen. Maar na al 7 weken te hebben gewacht is dit uiteraard ook al geen optie meer.
Vervolgens hebben we de afspraak gemaakt dat het bed in week 11 geleverd zal worden. Ter compensatie kregen wij € 150,00 korting op het bed. Later, in week 11, hebben wij weer diverse malen gebeld met de klantenservice. Weer werd ons beloofd dat wij teruggebeld zouden worden en weer werd dit niet nagekomen. U zult begrijpen dat wij zeer ontevreden zijn over de service van luxebedden.nl. Luxebedden.nl toont geen enkel initiatief en wij voelen ons zeer slecht behandeld.
Inmiddels wachten wij al 12 weken op een bed waarvan in eerste instantie werd aangegeven dat het bed binnen 6 weken (of eerder!) geleverd zal worden. De ontzettend lange levertijd in combinatie met de zeer slechte communicatie en service vinden wij echt onacceptabel.
Zojuist heb ik weer gesproken met de klantenservice. In dit gesprek werd aangegeven dat het bed in week 12 geleverd wordt door Norma, zodat het bed in week 12 of 13 bij ons geleverd zal worden. Mij werd geadviseerd om een mail te sturen en daarin aan te geven welk gedeelte van het bedrag wij nog bereid zijn te betalen. De medewerker van de klantenservice heeft ons beloofd dit door te sturen aan de directie. Maar wederom... geen enkele reactie van Luxebedden.nl.
Wij zullen iedereen afraden om een bed te kopen bij Luxebedden.nl. Ze geven misleidende informatie op hun website en in de showroom en doen valse beloftes. Je wordt als het ware gelokt met een snelle levertijd en vervolgens zit je vast aan hun zeer slechte service.