Pagina 1 van 1
upc telefoon
Geplaatst: 26 mar 2004 20:35
door a.feije
deze week kregen wij ook een rekening binnen van upc telefoon normaal is hij plm 80 euro maar deze slaog echt alles .
734 euro hebben gelijk upc gebeld met de vraag hoe het kon .
ik moest maar een klacht indienen schriftelijk want hun mochten mij er noiet mee helpen .
wij bellen nooit naar die 090x lijnen
dus we snappen er niks van .
is dit ook soms een spook rekening
Re: upc telefoon
Geplaatst: 27 mar 2004 00:44
door Gast
Dit lijkt verdraaid veel op een spookrekening. Gefeliciteerd!!! Zet het nu maar recht met UPC.
Succes!!!
Re: upc telefoon
Geplaatst: 28 mar 2004 23:45
door Gast
Eerst maar even de geijkte vraag:
Heb je een computer op de de telefoonlijn aangesloten?
En dan is het altijd nog eerst kijken, dan z..ken.
Vind ik tenminste.
Ik neem aan, dat je namelijk strax niet zal toegeven, dat het jouw fout is, maar gewoon stilletjes de nooduitgang van dit forum zal nemen.
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 00:39
door Gast
Gast is net als UPC. Hij/zij gaat er vanuit dat de fout altijd bij de klant ligt. UPC verliest door die houding ontzettend veel klanten. Minimaal al 8 mensen die ik persoonlijk ken hebben mede om die reden opgezegd. UPC vooral zo doorgaan!
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 12:12
door Gast
Ik ben die gast en ik ben iemand, die er graag objectief naar kijkt en alle mogelijkheden open hou, voordat ik met een vinger ga wijzen.
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 12:27
door silas
Gast, lees dan maar eerst nogeens jouw eerdere bericht. En zeg me dan of dat objectief is!
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 12:51
door puma73
er zijn altijd gasten zoals gast die onmiddelijk brullen dat het bij de klant ligt.
Wanneer leren die figuren dat eens af.
De meesten zijn geen stommelingen zoals bij UPC.
UPC is zo arrogant dat ze bij voorbaat de fout bij de klant legt en vervolgens alle communicatie laat vallen.
Doe wat al een hoop mensen hebben gedaan:
Gooi UPC de deur uit, neem een schotel, adsl en laat ze toch lekker in de ****** zakken
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 21:35
door resp0014931
Hallo ik ben 2 dagen achter elkaar gebeld door medewerkers van UPC met de vraag of ik over wil stappen van KPN naar UPC telefoon.
Eerste ''medewerker'' vertelde me verhaal over bundel UPC enz..., lagere kosten, gratis voicemail en tijdelijk gratis plaatsen van telefoonkast. Ze heeft meteen al monteurs afspraak gemaakt voor 21 april en het abonnement zal dan ingaan per 1 mei.
Vanavond weer gebeld maar deze meneer had een ander verhaal, wist niet dat ik al gebeld was en wist ook niks van monteur afspraak. Als monteur al komt om kastje te plaatsen gaat abonnement direct in bij UPC vertelde hij en zei dat de medewerker van afgelopen vrijdag mij verkeerd had ingelicht. RAAR vind ik dat. Heb als ik al verander van aanbieder 1 maand de tijd om UPC uit te proberen en als ik niet meer wil dan weer naar KPN terug kan. Maar wat gebeurd er dan??? Neemt KPN mij dan gratis weer terug of moet ik dan opnieuw aansluit kosten betalen(ben immers maand weggeweest)????? Ik krijg ook 2 maand gratis abonnement van UPC. Maar wanneer dat dan ingaat wist de medewerker niet.
Als ik mij wil aanmelden bij een UPC winkel in mijn woonplaats krijg ik de 2 maanden gratis abonnement niet terwijl het toch dezelfde aansluiting betreft??? Volgens de tweede medewerker.
Allemaal vage zaken, wie kan mij hier iets meer over vertellen en wat is waar en wat niet?? Ik kom er niet meer uit. H E L PPPP !!!!!!!!!
Bvd.
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 21:50
door Gast
resp, begin niet aan UPC. Wat u mee maakt is kenmerkend voor UPC. De ellende is voor u begonnen, maak er een eind aan voordat u niet meer kunt opzeggen.
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 22:17
door puma73
mijn advies ook, niet aan beginnen, scheelt u straks een hoop ellende
Re: upc telefoon
Geplaatst: 29 mar 2004 22:45
door resp0014931
Hartelijk bedankt alvast voor jullie tips!!!!!