Door een fout in onze administratie
Geplaatst: 26 mar 2004 23:26
Lezers:
deze is ook wel aardig:
Niet al te lang geleden kreeg ik een brief van UPC waaroin stond dat er een fout in hun administratie was ontdekt:
Ik ben, omdat ik Priority Telecom klant ben, ook verplicht een UPC-kabel-TV aansluiting te hebben.
Maar:
- de UPC-kabel TV staat op naam van mijn vriendin
- de Priority Telecom aansluiting staat op naam van mijn vriendin
- de Chello aansluiting staat op MIJN naam.
het is nu al een tijdje geleden dat deze brief kwam. Intussen zijn we verhuisd.
Omdat een verhuizing van een UPC aansluiting de nodige kosten met zich meebracht, en ik in mijn email box een aanbieding kreeg om andere mensen aan te sporen UPC te gebruiken, heb ik mijn vriendin op het nieuwe adres een Chello aansluting laten aanvragen. Dat was stukken goedkoper dan mijn aansluiting verhuizen. Bovendien kregen we er dan alletwee een webcam voor. Ik 1 voor het aanbrengen van een nieuwe abbonnee, en mijn vriendin 1 als welkoms geschenk.
Alleen, ondanks dat ik de aansluiting op mijn naam heb laten opzeggen, kan ik nog steeds de bijbehorende email-box van chello gebruiken.
Wie weet waar de administratieve fout zit?
deze is ook wel aardig:
Niet al te lang geleden kreeg ik een brief van UPC waaroin stond dat er een fout in hun administratie was ontdekt:
Ik ben, omdat ik Priority Telecom klant ben, ook verplicht een UPC-kabel-TV aansluiting te hebben.
Maar:
- de UPC-kabel TV staat op naam van mijn vriendin
- de Priority Telecom aansluiting staat op naam van mijn vriendin
- de Chello aansluiting staat op MIJN naam.
het is nu al een tijdje geleden dat deze brief kwam. Intussen zijn we verhuisd.
Omdat een verhuizing van een UPC aansluiting de nodige kosten met zich meebracht, en ik in mijn email box een aanbieding kreeg om andere mensen aan te sporen UPC te gebruiken, heb ik mijn vriendin op het nieuwe adres een Chello aansluting laten aanvragen. Dat was stukken goedkoper dan mijn aansluiting verhuizen. Bovendien kregen we er dan alletwee een webcam voor. Ik 1 voor het aanbrengen van een nieuwe abbonnee, en mijn vriendin 1 als welkoms geschenk.
Alleen, ondanks dat ik de aansluiting op mijn naam heb laten opzeggen, kan ik nog steeds de bijbehorende email-box van chello gebruiken.
Wie weet waar de administratieve fout zit?