Bonprix stort retour of andermans rekening
Geplaatst: 25 mar 2015 12:57
Een retour gestuurd aan BonPrix dat ook is aangekomen volgens "mijn Bonprix".
Geld nooit terug ontvangen.
Nu blijkt dat ze het geld op een mij totaal onbekend rekeningnummer hebben gestort. Terwijl uiteraard in mijn gegevens het juiste staat en ik al 20 jaar niet van nummer veranderd ben.
Na diverse telefoontjes én emailberichten steeds hetzelfde antwoord; Zoekt u (even zelf) uit van wie dit rekeningnummer is.
Hele rare chaotische gang van zaken.
1e: hoe moet ik dat uitzoeken, alle mensen in NL met dezelfde achternaam benaderen?
2e: is dat mijn taak niet.
Zeer teleurgesteld...en geen oplossing!
Geld nooit terug ontvangen.
Nu blijkt dat ze het geld op een mij totaal onbekend rekeningnummer hebben gestort. Terwijl uiteraard in mijn gegevens het juiste staat en ik al 20 jaar niet van nummer veranderd ben.
Na diverse telefoontjes én emailberichten steeds hetzelfde antwoord; Zoekt u (even zelf) uit van wie dit rekeningnummer is.
Hele rare chaotische gang van zaken.
1e: hoe moet ik dat uitzoeken, alle mensen in NL met dezelfde achternaam benaderen?
2e: is dat mijn taak niet.
Zeer teleurgesteld...en geen oplossing!