| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête: Aankoop- en mediagedrag vakantiegangers met de auto
Enquête: Aankoop- en mediagedrag vakantiegangers met de auto
Beste forumleden,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar ouders van gezinnen (bestaande uit minimaal 3 personen), die op vakantie gaan met de auto. Voor mijn onderzoek is het van belang wat het aankoopgedrag van deze doelgroep is ten aanzien van reistassen/koffers en daarnaast speelt mediagedrag ook een rol. Om dit te kunnen toetsen heb ik een enquête opgesteld, die maximaal 10 minuten van uw tijd kost. Onder alle respondenten zal één exclusieve reistassenset worden verloot, als dank voor het invullen van de enquête.
Jullie zouden mij erg helpen door onderstaande enquête in te vullen:
https://www.survio.com/survey/d/enquete ... ponderzoek
Alvast hartelijk bedankt!
Renate Berkelmans
Student Commerciële Economie
Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar ouders van gezinnen (bestaande uit minimaal 3 personen), die op vakantie gaan met de auto. Voor mijn onderzoek is het van belang wat het aankoopgedrag van deze doelgroep is ten aanzien van reistassen/koffers en daarnaast speelt mediagedrag ook een rol. Om dit te kunnen toetsen heb ik een enquête opgesteld, die maximaal 10 minuten van uw tijd kost. Onder alle respondenten zal één exclusieve reistassenset worden verloot, als dank voor het invullen van de enquête.
Jullie zouden mij erg helpen door onderstaande enquête in te vullen:
https://www.survio.com/survey/d/enquete ... ponderzoek
Alvast hartelijk bedankt!
Renate Berkelmans
Student Commerciële Economie
Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
Laatst gewijzigd door Renateb22 op 28 mar 2015 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Re: Enquête: Aankoop- en mediagedrag vakantiegangers met de auto
Als je eens zou vertellen onder welke ene respondent die reistassenset wordt verloot, hoeft de rest al niet meer te reageren, die krijgen sowieso niks.Renateb22 schreef:Onder één van de respondenten zal een exclusieve reistassenset worden verloot, als dank voor het invullen van de enquête.
Helaas kan ik dat nog niet zeggen, want dat moet eerlijk geloot worden achteraf!
-
witte angora
Renate, als je verloot onder één persoon, is er maar één deelnemer die aan die loterij mee doet, die dus die reistassenset gegarandeerd krijgt.
Het is een student! Je verwacht kennelijk iets te veel begrijpend lees/schrijfgedrag en kennis van de Nederlandse taal...witte angora schreef:Renate, als je verloot onder één persoon, is er maar één deelnemer die aan die loterij mee doet, die dus die reistassenset gegarandeerd krijgt.
Ons automerk staat niet bij de antwoorden. 
1. Mag dit soort sluikreclame eigenlijk wel? Dit is een bestaande webwinkel. Daarme wordt dit niet gewoon een studie-enquete maar domweg spam.
2. Reistassen meeleasen met een auto? Wie heeft dat bedacht?
3. Heb aangegeven de voorkeur te geven aan koffers maar de vervolgvragen hebben alleen betrekking op de tassen die deze webwinkel verkoopt.
2. Reistassen meeleasen met een auto? Wie heeft dat bedacht?
3. Heb aangegeven de voorkeur te geven aan koffers maar de vervolgvragen hebben alleen betrekking op de tassen die deze webwinkel verkoopt.
"Ik ga op vakantie en neem mee": koffer, trolley, weekendtas. Past gemakkelijk in de auto, alleen: past niet in de vraag. Het is of het een of het ander. Rare spam/verkoopgezwets, valt niet onder de noemer enquête, volgens mij dan.