Pagina 1 van 1

Fashion For Home - bedenk goed waar je aan begint,

Geplaatst: 31 mar 2015 16:11
door Janine59
Begin januari J.l. Een kast gekocht. Deze was volgens info direct leverbaar. Na betaling bleek er alsnog een levertijd van drie weken te zijn. Tel. Niet bereikbaar op de aangeboden nrs. Op e-mail werd niet gereageerd. Na levering , deze vond ook in twee gedeelten plaats, bleek er een andere niet door ons bestelde kast te zijn geleverd. Weer mailen. Wij zouden eens goed naar de foto van de door ons ontvangen kast moeten kijken.... Dan zit u dat de geleverde kast wel juist is..? Wel Printscreen, wees uit dat wij volledig in ons recht stonden. Maar Fashion for Home dacht daar anders over. Wij zouden de kaden niet juist hebben gemonteerd. Nou er zit maar één voorzijde aan een kade en er waren maar twee vakken waar deze in zouden moeten passen. Maar deze kast had een geheel andere indeling (open vakken kast met twee laden) en de maten klopten ook niet.
Direct aangegeven dat wij van het retourrecht gebruik ilden maken. Dit werd redelijk snel opgepakt. Helaas de ophaaldienst, welke een andere was dan de bezorgdiensten, presteerde het om de afspraak 3 maal te verplaatsen. Kast opgehaald, geen enkele bevestiging dat de kast was ontvangen. Na vele e-mails en nu 6 weken later is er gereageerd of wij de kast alsnog wilden retourneren. ???!!! Vervolgens Pay pal, hier was mee betaald, ingeschakeld en deze achtte de uitgebrachte claim terecht. Wel moest de kast eerst worden geretourneerd. Nu werd er wel gereageerd door Fashion for Home op een eerdere mail. Het moest eerst worden onderzocht bij logistieke afdeling. Mocht dit allemaal juist zijn dan zal er over ca. 30 dagen worden uitbetaald. Werkelijk ongelooflijk. Wij hebben dus slechte ervaring met Fashion for Home en of het ooit goed komt is nog maar de vraag. Er blijken na verder zoeken heel veel mensen dergelijke problemen te hebben (gehad) met Fashion for Home. Dus bezint eer ge begint met hier iets te kopen.