Fiber is géén onderdeel van Reggefiber.
Geplaatst: 03 apr 2015 11:12
Even een onderscheid maken tussen FIBER en REGGEFIBER.
Fiber is een internetprovider en Reggefiber is de glasvezel leverancier. Men gaat er vanuit dat Fiber een onderdeel van Reggefiber is. Dit is niet juist. Fiber gebruikt een gedeelte van de firmanaam. Hier is de glasvezel firma niet blij mee. IK ook niet, dat bleek wel.
Op 3 dec. 2014 werd bij mij, door/namens Fiber, een modem geplaatst. Dit was voor ontvangst van het signaal voor vaste telefoon, Tv en internet. Het signaal zou door Fiber worden overgenomen van de "oude" provider. Het signaal liep gewoon door. Op 29 jan 2015, komt onaangekondigd een monteur aan de deur om een modem namens Fiber te plaatsen. Hem verteld dat dit reeds had plaats gevonden. Moest toch. Nadat het modem was geplaatst vertelde de monteur dat het signaal niet werkte en ging zonder, verder onderzoek cq aansluitingen, weg. Ik bleef achter met de mededeling: "van Fiber komt een monteur die het signaal verder zal regelen.
Om het verhaal maar even korter te maken: vanaf 29 jan 2015 tot heden (Pasen): geen signaal voor vaste telefoon, Tv en internet. Hoe vaak ik contact heb gehad met de helpdesk van Fiber is ontelbaar. Telkens werd de ticket geopend of aangevuld.
Contact gehad met Reggefiber, die de lijn, op afspraak en een nette monteur, kwam controleren.
Het signaal van de glasvezel was in orde. Daar was niets mee aan de hand.
Nadat ik fiber maar weer (febr.) eens gebeld had, werd opeens een afspraak gemaakt om een modem te plaatsen? De telefoniste maar verteld dat ik reeds een tweede modem had. Maakte niet uit, een monteur van een firma zou komen. ( moet nu nog komen).
Na nogmaals veel contact te hebben gehad met de helpdesk, waarbij men ook vertelde dat ik via de site van Fiber, MYFIBER, de berichtgeving kon lezen over mijn situatie? en hen ook maar weer eens vertelde dat ik middels een ander telefoon nummer belde en dat ik geen signaal voor internet en tevens ook geen Tv signaal had, de vraag stelde hoe ik dan berichtgeving kon lezen???? en tevens verzocht middels ouderwets brief papier te communiceren, ben ik naar mijn rechtsbijstand gegaan om e.e.a. op die wijze maar een contact te krijgen met Fiber en de ontbinding van het contract te gaan bewerkstelligen.
Fiber is een internetprovider en Reggefiber is de glasvezel leverancier. Men gaat er vanuit dat Fiber een onderdeel van Reggefiber is. Dit is niet juist. Fiber gebruikt een gedeelte van de firmanaam. Hier is de glasvezel firma niet blij mee. IK ook niet, dat bleek wel.
Op 3 dec. 2014 werd bij mij, door/namens Fiber, een modem geplaatst. Dit was voor ontvangst van het signaal voor vaste telefoon, Tv en internet. Het signaal zou door Fiber worden overgenomen van de "oude" provider. Het signaal liep gewoon door. Op 29 jan 2015, komt onaangekondigd een monteur aan de deur om een modem namens Fiber te plaatsen. Hem verteld dat dit reeds had plaats gevonden. Moest toch. Nadat het modem was geplaatst vertelde de monteur dat het signaal niet werkte en ging zonder, verder onderzoek cq aansluitingen, weg. Ik bleef achter met de mededeling: "van Fiber komt een monteur die het signaal verder zal regelen.
Om het verhaal maar even korter te maken: vanaf 29 jan 2015 tot heden (Pasen): geen signaal voor vaste telefoon, Tv en internet. Hoe vaak ik contact heb gehad met de helpdesk van Fiber is ontelbaar. Telkens werd de ticket geopend of aangevuld.
Contact gehad met Reggefiber, die de lijn, op afspraak en een nette monteur, kwam controleren.
Het signaal van de glasvezel was in orde. Daar was niets mee aan de hand.
Nadat ik fiber maar weer (febr.) eens gebeld had, werd opeens een afspraak gemaakt om een modem te plaatsen? De telefoniste maar verteld dat ik reeds een tweede modem had. Maakte niet uit, een monteur van een firma zou komen. ( moet nu nog komen).
Na nogmaals veel contact te hebben gehad met de helpdesk, waarbij men ook vertelde dat ik via de site van Fiber, MYFIBER, de berichtgeving kon lezen over mijn situatie? en hen ook maar weer eens vertelde dat ik middels een ander telefoon nummer belde en dat ik geen signaal voor internet en tevens ook geen Tv signaal had, de vraag stelde hoe ik dan berichtgeving kon lezen???? en tevens verzocht middels ouderwets brief papier te communiceren, ben ik naar mijn rechtsbijstand gegaan om e.e.a. op die wijze maar een contact te krijgen met Fiber en de ontbinding van het contract te gaan bewerkstelligen.