Garantie Ziengs schoenen
Geplaatst: 04 apr 2015 17:39
############################################
07-04-2015
Issue is nu netjes opgelost!
Inmiddels wel netjes teruggebeld door de filiaalmanager en gaf aan dat hij het erg vervelend vond dat dit zo gelopen is. Het bericht was bij het verkeerde filiaal terecht gekomen. Hij heeft op aanschaf van nieuwe schoenen een korting aangeboden. Wat mij betreft heeft hij het nu netjes opgelost gezien ik de schoenen niet meer heb.
Allstar heeft tegenwoordig ook mooie leren schoenen
############################################
Al een paar keer is het voor gekomen dat binnen korte tijd er iets mankeert aan producten welke bij Ziengs schoenen "Bussum" vandaan komen. Voorbeelden:
1: Leren Laarsjes
We kopen een paar leuke laarsjes voor mijn vriendin. Na 3 maanden laat plots 1 van de zolen los... Schoenen moesten gemaakt worden bij een schoenmaker. Netjes geregeld en scheelt dat een vrouw 100 paar schoenen in de kast heeft staan.
2: 1 paar sloffen bij ziengs gekocht waar na een 4 tal weken de naad aan de voorkant los liet. Sloffen moesten gemaakt worden, ben je ze dus "in de winter" 2 weken kwijt. Waarvoor waren de sloffen ook al weer? Oja warme voeten in de winter binnen huis. Hmmm volgens mij ben je nu dus verplicht om extra sloffen er bij te kopen anders loop je nog je doel voorbij. Maarja sloffen toch maar laten repareren en alles weer oke... toch? O nee na een paar weken weer die zelfde naad die los laat. Het idee??? toch maar weer laten repareren alweer zonder sloffen? Tsja dan toch maar een extra paar aanschaffen. Na een hoop gehannes en tijd erin te steken nieuwe gekregen. Gelukkig hebben deze niet het zelfde probleem. Waarom niet gewoon meteen goed geregeld? Waarom kost het zo veel moeite?
3: Een paar mooie Allstar couverts gekocht. Maar wat nou... gaat het ineens sneeuwen in februari. tsja gelukkig zijn mijn schoenen water dicht, tenminste.... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt... Schoenen waren nog zo goed als nieuw. En wat denk je... Natte voeten. Tsja de zool laat los, dan krijg je dat. Op naar de Ziengs winkel.. Again. Bengin er wel een beetje klaar mee te wezen. Wat is het antwoord.... ja sorry dan moeten we ze even laten maken maar deze keer werd er geen genoegen genomen met het screenshot van de bankrekening. Dus was allemaal moeilijk. Op naar huis en een mail schrijven maarja, waar naar toe dan? Dus maar naar de ziengs internet winkel... die hier natuurlijk niets mee te maken heeft "denk ik" krijg je netjes bericht terug.
###############
Quote:
Ik zal uw klacht doorsturen naar de rayonmanager van deze winkel. Hij zal binnen een week contact met u gaan opnemen.
Graag ontvang ik nog uw telefoonnummer waarop hij u kan bereiken.
###############
Maar helaas tot op heden nooit contact gehad met deze beste man "rayonmanager".
Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.
07-04-2015
Issue is nu netjes opgelost!
Inmiddels wel netjes teruggebeld door de filiaalmanager en gaf aan dat hij het erg vervelend vond dat dit zo gelopen is. Het bericht was bij het verkeerde filiaal terecht gekomen. Hij heeft op aanschaf van nieuwe schoenen een korting aangeboden. Wat mij betreft heeft hij het nu netjes opgelost gezien ik de schoenen niet meer heb.
Allstar heeft tegenwoordig ook mooie leren schoenen
############################################
Al een paar keer is het voor gekomen dat binnen korte tijd er iets mankeert aan producten welke bij Ziengs schoenen "Bussum" vandaan komen. Voorbeelden:
1: Leren Laarsjes
We kopen een paar leuke laarsjes voor mijn vriendin. Na 3 maanden laat plots 1 van de zolen los... Schoenen moesten gemaakt worden bij een schoenmaker. Netjes geregeld en scheelt dat een vrouw 100 paar schoenen in de kast heeft staan.
2: 1 paar sloffen bij ziengs gekocht waar na een 4 tal weken de naad aan de voorkant los liet. Sloffen moesten gemaakt worden, ben je ze dus "in de winter" 2 weken kwijt. Waarvoor waren de sloffen ook al weer? Oja warme voeten in de winter binnen huis. Hmmm volgens mij ben je nu dus verplicht om extra sloffen er bij te kopen anders loop je nog je doel voorbij. Maarja sloffen toch maar laten repareren en alles weer oke... toch? O nee na een paar weken weer die zelfde naad die los laat. Het idee??? toch maar weer laten repareren alweer zonder sloffen? Tsja dan toch maar een extra paar aanschaffen. Na een hoop gehannes en tijd erin te steken nieuwe gekregen. Gelukkig hebben deze niet het zelfde probleem. Waarom niet gewoon meteen goed geregeld? Waarom kost het zo veel moeite?
3: Een paar mooie Allstar couverts gekocht. Maar wat nou... gaat het ineens sneeuwen in februari. tsja gelukkig zijn mijn schoenen water dicht, tenminste.... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt... Schoenen waren nog zo goed als nieuw. En wat denk je... Natte voeten. Tsja de zool laat los, dan krijg je dat. Op naar de Ziengs winkel.. Again. Bengin er wel een beetje klaar mee te wezen. Wat is het antwoord.... ja sorry dan moeten we ze even laten maken maar deze keer werd er geen genoegen genomen met het screenshot van de bankrekening. Dus was allemaal moeilijk. Op naar huis en een mail schrijven maarja, waar naar toe dan? Dus maar naar de ziengs internet winkel... die hier natuurlijk niets mee te maken heeft "denk ik" krijg je netjes bericht terug.
###############
Quote:
Ik zal uw klacht doorsturen naar de rayonmanager van deze winkel. Hij zal binnen een week contact met u gaan opnemen.
Graag ontvang ik nog uw telefoonnummer waarop hij u kan bereiken.
###############
Maar helaas tot op heden nooit contact gehad met deze beste man "rayonmanager".
Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.