Pagina 1 van 1

Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 05 apr 2015 04:58
door robbinsky91
Goedendag,

Gisteravond ingelogd om te kijken of ik daar mijn mobiele abbonement kon wijzigen in internationaal..

Ik dacht, laat ik mijn facturen eens checken, tot mijn grote verbazing betaal ik ruim 6 maand 20 euro
extra per maand. Deze kosten worden leuk onder "Content" verantwoord......

Na nader onderzoek blijkt het om een "hardcore Video" abbonement te gaan waar ik zelf geen weet van heb, laat staan dat ik mij hiervoor heb aangemeld!! Nu heb ik mijn provider een mail gestuurd waarin ik vraag om een reactie hoe dit nu allemaal in elkaar steekt, ik wacht nog op een antwoord.

Ook heb ik de destreffende aanbieder van dit abbonement een mail gestuurd waarin ik vraag om een bewijs van akkoord van dit abbonement. Ook claim ik de betaalde bedragen zsm terug op mijn rekening.

Via payinfo heb ik dit abbonement stopgezet, ik hoop deze dan niet meer in rekening te krijgen.

Ik wil dit verhaal graag met jullie delen omdat ik aan mijn "water" voel dat ik waarschijnlijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben???
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Provider: Tele2
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gegevens aanbieder abbonement:
Prijs: €5,00
Transactiedatum: 02-04-2015 23:00
Soort transactie: Abonnement vernieuwd
Website dienst: http://vmvid.mobi/5040
Aanbieder: VPSMobile B.V.
Website aanbieder: http://vmvid.mobi/5040
Helpdesk aanbieder: [email protected]
Betaalplatform: TargetMedia

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 06 apr 2015 09:26
door Teunbosseman
Hier wordt reeds sinds 2012 melding van gemaakt.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=110954

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 06 apr 2015 10:49
door Radar
Meerdere reacties verwijderd. Off-topic of irrelevant.

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 06 apr 2015 18:05
door Netwerker-
Hallo,

Jouw telecom-provider Tele2 is in het geheel niet bereikbaar per email. Dus aan welk email-adres jij ook je vraag hebt gesteld. Daar zul je nooit geen antwoord op gaan krijgen van Tele2.
Tele2 mailt gewoon niet. En is zelf niet bereikbaar per email. Dat is algemeen bekend.

De enige manier om je teveel betaalde geld terug te krijgen, is om een aangetekend verzonden klachtenbrief te verzenden aan Tele2 Nederland b.v.

Met vermelding van je klantnummer bij Tele2. Plus je nul-zes-nummer. Plus de tijden waarop je telefonisch bereikbaar bent in de komende weken. Plus de faktuurnummers van de fakturen met deze Content Media kosten.
Verder sommeer je Tele2 om je klacht door te zetten naar de Commissie Handhaving van De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten. Tele2 mag jouw klacht dus nooit zelf in behandeling nemen.

Er is geen klachtengeld verschuldigd. Eis een schriftelijke uitspraak binnen vier weken. En maak duidelijk welk bedrag je precies terug eist van Tele2.
Tenslotte vermeld je natuurlijk duidelijk dat je je nooit en te nimmer hebt aangemeld voor deze Content Media dienst.

Dankzij mijn adviezen hebben al meer dan drie-duizend mensen hun teveel betaalde geld aan Content Media diensten terug gekregen.

Vermeld in dit topic na verloop van tijd of jij eveneens je teveel betaalde geld hebt terug gekregen.
Ik hoef alleen maar een bedankje. Geen geld.

Succes en heel veel doorzettingsvermogen toegewenst.


Netwerker

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 07 apr 2015 08:21
door Dirkie
robbinsky91 schreef:Goedendag,

Gisteravond ingelogd om te kijken of ik daar mijn mobiele abbonement kon wijzigen in internationaal..

Ik dacht, laat ik mijn facturen eens checken, tot mijn grote verbazing betaal ik ruim 6 maand 20 euro
extra per maand. Deze kosten worden leuk onder "Content" verantwoord......
Ik begrijp dat U dus al 5 maanden geleden dit feit had kunnen constateren, als U gewoon Uw facturen zou controleren. Algemene tip is dus ook om altijd uw facturen te controleren. Als U een abonnement van bijvoorbeeld 30 euro afsluit en er wordt vervolgens 50 euro afgeschreven dan moet er toch een belletje gaan rinkelen. Of controleert u de bankafschriften soms ook niet?

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Geplaatst: 08 apr 2015 18:02
door robbinsky91
Netwerker- schreef:Hallo,

Jouw telecom-provider Tele2 is in het geheel niet bereikbaar per email. Dus aan welk email-adres jij ook je vraag hebt gesteld. Daar zul je nooit geen antwoord op gaan krijgen van Tele2.
Tele2 mailt gewoon niet. En is zelf niet bereikbaar per email. Dat is algemeen bekend.

De enige manier om je teveel betaalde geld terug te krijgen, is om een aangetekend verzonden klachtenbrief te verzenden aan Tele2 Nederland b.v.

Met vermelding van je klantnummer bij Tele2. Plus je nul-zes-nummer. Plus de tijden waarop je telefonisch bereikbaar bent in de komende weken. Plus de faktuurnummers van de fakturen met deze Content Media kosten.
Verder sommeer je Tele2 om je klacht door te zetten naar de Commissie Handhaving van De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten. Tele2 mag jouw klacht dus nooit zelf in behandeling nemen.

Er is geen klachtengeld verschuldigd. Eis een schriftelijke uitspraak binnen vier weken. En maak duidelijk welk bedrag je precies terug eist van Tele2.
Tenslotte vermeld je natuurlijk duidelijk dat je je nooit en te nimmer hebt aangemeld voor deze Content Media dienst.

Dankzij mijn adviezen hebben al meer dan drie-duizend mensen hun teveel betaalde geld aan Content Media diensten terug gekregen.

Vermeld in dit topic na verloop van tijd of jij eveneens je teveel betaalde geld hebt terug gekregen.
Ik hoef alleen maar een bedankje. Geen geld.

Succes en heel veel doorzettingsvermogen toegewenst.


Netwerker
Hallo,

Super!
Ik ga het op deze manier proberen wanneer ik terug in Nederland ben.
Ik zal jullie op de hoogte houden.