Pagina 1 van 1

gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 10:23
door ccchait
Wie heeft er ervaring met gereedschap.net. Ik heb inmiddels 2 maand geleden en afkortzaag gekocht bij hun mooi apparaat, na het uitpakken en de stekker in het stopcontact te doen bleek dat ding het niet te doen. ik heb met ze gemaild(telefonisch zijn ze niet te bereiken erg klant onvriendelijk!!) en kreeg een mail terug dat ik het apparaat maar moest opsturen ik zit inmiddels al 2 maanden te wachten en nog steeds niets van hun vernomen ik heb ze natuurlijk vele malen gebeld en gemaild maar het blijft erg stil aan de andere kant. erg slecht van dit bedrijf ik ben bang dat ik niets meer van hun te horen krijg en dat ik mijn afkortzaag van €190,- kwijt ben!!.
wat mij opvalt als je iets besteld dan zijn ze er snel bij om de machine te leveren maar de nazorg is bij dit bedrijf erg ver te zoeken! wie kan mij een tip geven wat ik nu nog kan doen om alsnog mijn machine of mijn geld terug te krijgen. :(

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 13:57
door Julie4444
Website heeft geen keurmerk, maar staat wel dat je achteraf kan betalen. Waarom heb je niet voor die optie gekozen?

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 15:39
door sjohie
ccchait schreef:Wie heeft er ervaring met gereedschap.net. Ik heb inmiddels 2 maand geleden en afkortzaak gekocht bij hun mooi apparaat, na het uitpakken en de stekker in het stopcontact te doen bleek dat ding het niet te doen. ik heb met ze gemaild(telefonisch zijn ze niet te bereiken erg klant onvriendelijk!!) en kreeg een mail terug dat ik het apparaat maar moest opsturen ik zit inmiddels al 2 maanden te wachten en nog steeds niets van hun vernomen ik heb ze natuurlijk vele malen gebeld en gemaild maar het blijft erg stil aan de andere kant. erg slecht van dit bedrijf ik ben bang dat ik niets meer van hun te horen krijg en dat ik mijn afkortzaag van €190,- kwijt ben!!.
wat mij opvalt als je iets besteld dan zijn ze er snel bij om de machine te leveren maar de nazorg is bij dit bedrijf erg ver te zoeken! wie kan mij een tip geven wat ik nu nog kan doen om alsnog mijn machine of mijn geld terug te krijgen. :(
Op hun site zie ik bij de contactinformatie ook een fysiek adres staan, daar zou je eens langs kunnen gaan?

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 16:00
door ccchait
Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 17:45
door Har06
ccchait schreef:Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
de meeste webwinkels zijn voor betaling vooraf, geen betaling geen waar

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 08 apr 2015 17:51
door Julie4444
Har06 schreef:
ccchait schreef:Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
de meeste webwinkels zijn voor betaling vooraf, geen betaling geen waar
Harry, bij de webshop in dit topic kan dat wel. Anders gewoon keurmerk checken en dan is het sowieso minder snel een probleem.

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 23 mar 2016 13:28
door benji_10
Goedemiddag,

Ik heb onlangs een gereedschapsgordel besteld. Kreeg de verkeerde geleverd. Ik heb ze gebeld en zij vroegen mij het artikel terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Heb na een paar dagen weer eens gebeld met de vraag waar het artikel bleef. "O ja, vergeten. Ik stuur het vandaag nog op". Nu 2 weken verder en nog steeds niets gezien. Ook zouden ze de kosten voor het retouren terugstorten. Als ik nu bel wordt er niet opgenomen en ook mailtjes worden niet meer beantwoord.

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 23 mar 2016 14:42
door lozevisser
Als jullie hier even een topic openen kunnen we jullie mogelijk verder helpen.

https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html

Re: gereedschap.net

Geplaatst: 23 mar 2016 15:17
door GJvdZ
benji_10 schreef:Goedemiddag,

Ik heb onlangs een gereedschapsgordel besteld. Kreeg de verkeerde geleverd. Ik heb ze gebeld en zij vroegen mij het artikel terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Heb na een paar dagen weer eens gebeld met de vraag waar het artikel bleef. "O ja, vergeten. Ik stuur het vandaag nog op". Nu 2 weken verder en nog steeds niets gezien. Ook zouden ze de kosten voor het retouren terugstorten. Als ik nu bel wordt er niet opgenomen en ook mailtjes worden niet meer beantwoord.
Klinkt een beetje als de zoveelste hobbyist die dacht dat hij ook wel even een webwinkel kon beginnen. En toen kwam er toch meer bij kijken dan een beetje handig zijn met website bouwen.