LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindertoetjes moeten gezonder!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ChiaraD

Kindertoetjes moeten gezonder!

Ongelezen bericht door ChiaraD »

Kindertoetjes!!
Ik wil graag de ouders van Nederland om hulp vragen!

Kindertoetjes zijn vaak niet de gezondste toetjes, daarom heb ik mijn afstudeeronderzoek gewijd aan het op de markt brengen van leuke en gezonde toetjes voor kinderen. Hier heb ik echter jullie hulp bij nodig. Heb je minimaal 1 kind tussen de 3-10 jaar oud, zou je dan onderstaande enquête (±10 minuten) voor me in willen vullen?

Laten we samen de toetjes in Nederland gezonder gaan maken!

Alvast bedankt!

Link: http://kwiksurveys.com/s.asp?sid=uef7ema641okngl513767

Barre Barry

Re: Kindertoetjes moeten gezonder!

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Wat heeft dit te maken met het op de markt brengen van gezonde toetjes voor kinderen? Daar richt je je helemaal niet op. Je vraagt slechts wat ik van toetjes weet en richt je daarbij ook nog eens op slechts 1 supermarkt met 2 toetjes. Waar zijn die leuke en gezonde toetjes nu? Het enige wat je hiermee onderzoekt is mijn mening over 2 toetjes van de AH.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Geef ze fruit. Klaar.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

In de enquête staat ook - kinderen- 18+ ; vlg mij zijn dat geen kinderen meer :wink: , bovendien komt die leeftijdsgrens 18 jr ook nog steeds terug , en dat snap ik dan niet ! En ik mis in het onderzoek grootouders die mogelijk oppasdagen hebben voor hun kleinkinderen.
Verder heb je alleen 2 voorbeeldtoetjes vd AH in je onderzoek. Dan " onderzoek " je m.i. niet het gezonde toetje. Misschien kun je nog eens kritisch kijken naar je onderzoek?
Laatst gewijzigd door moederslink op 09 apr 2015 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

moederslink schreef:In de enquête staat ook - kinderen- 18+ ; vlg mij zijn dat geen kinderen meer :wink: , bovendien komt die leeftijdsgrens 18 jr ook nog steeds terug , en dat snap ik dan niet ! En ik mis in het onderzoek grootouders die mogelijk oppasdagen hebben voor hun kleinkinderen.
Verder heb je alleen 2 voorbeeldtoetjes vd AH in je onderzoek. Dan " onderzoek " je m.i. niet het gezonde toetje. Misschien kun je nog een kritisch kijken naar je onderzoek?
Die begrijp ik ook niet, de leeftijden. Ook AH alleen begrijp ik niet. Aangeven dat men zijn/haar kinderen geen toetjes uit de gevraagde categorie geeft kan ook al niet. Is het een afstudeeronderzoek of het een AH onderzoek?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef:
moederslink schreef:In de enquête staat ook - kinderen- 18+ ; vlg mij zijn dat geen kinderen meer :wink:
Dat is correct. Maar vlg mij hebben jij en tenormin ook helemaal geen kinderen meer van onder de 10 jaar. En alleen voor die ouders is het onderzoek bedoeld.
Klopt wat mij betreft maar.... ik kan natuurlijk wel antwoorden over mijn jawel, achterkleinkinderen. Aangezien die wel in die leeftijdscategorie vallen heb ik er toch nog een beetje verstand van, althans, mijn ideeën erover. Ik lees in de enquête ook niet dat het verboden is dat grootouders en overgrootouders niet mee mogen doen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

tenormin schreef:
vogels schreef:
moederslink schreef:In de enquête staat ook - kinderen- 18+ ; vlg mij zijn dat geen kinderen meer :wink:
Dat is correct. Maar vlg mij hebben jij en tenormin ook helemaal geen kinderen meer van onder de 10 jaar. En alleen voor die ouders is het onderzoek bedoeld.
Klopt wat mij betreft maar.... ik kan natuurlijk wel antwoorden over mijn jawel, achterkleinkinderen. Aangezien die wel in die leeftijdscategorie vallen heb ik er toch nog een beetje verstand van, althans, mijn ideeën erover. Ik lees in de enquête ook niet dat het verboden is dat grootouders en overgrootouders niet mee mogen doen.

@tenormin, het is niet verboden voor grootouders , maar ze zouden m.i. gerust wel mee kunnen doen
@vogels, tja, dat had ik natuurlijk ook wel gelezen :roll: daarom , zie mijn antwoord aan tenormin, vind ik het incompleet omdat het alleen voor ouders is bedoeld.
NB: ik denk dat een groot aantal hier op dit forum geen kinderen meer onder de 10 jr heeft :D

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik wel, mijn jongste wordt 9 in juni.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Ingevuld, al eet ze al jaren geen specifieke kindertoetjes meer. Ik vind het ook een beetje onzin, zeker die keuze tussen twee bepaalde toetjes.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. Dus dan mag ik de enquête ook wel invullen toch? :wink:

Gesloten