Pagina 1 van 1

BudgetAir

Geplaatst: 09 apr 2015 13:37
door maas0112
Ik heb onlangs via Budgetair 12 tickets gekocht van Turkish Airlines omdat we met de hele familie op vakantie gaan.
Bij twee van de tickets heb ik een foutje gemaakt met de voornamen.
Ik heb daarna Budgetair gebeld met de vraag om dit te wizigen. Dat wilde ze niet doen. Hun reactie was: "dat doen wij niet".

Ik heb daarna Turkish Airlines gebeld en die zeiden dat ik toch via de boekingsmaatschappij (BudgetAir dus) het moest laten wijzigen. Ik heb daarop Budget Air weer gebeld met deze informatie, maar ook dit keer bleven ze stug volhouden dat het niet kan.

Dit is toch te gek voor woorden? Wij hebben voor de tickets betaald en worden nu gelijk afgerekend voor een klein foutje.

Re: BudgetAir

Geplaatst: 09 apr 2015 15:06
door Dirkie
maas0112 schreef:Ik heb onlangs via Budgetair 12 tickets gekocht van Turkish Airlines omdat we met de hele familie op vakantie gaan.
Bij twee van de tickets heb ik een foutje gemaakt met de voornamen.
Ik heb daarna Budgetair gebeld met de vraag om dit te wizigen. Dat wilde ze niet doen. Hun reactie was: "dat doen wij niet".

Ik heb daarna Turkish Airlines gebeld en die zeiden dat ik toch via de boekingsmaatschappij (BudgetAir dus) het moest laten wijzigen. Ik heb daarop Budget Air weer gebeld met deze informatie, maar ook dit keer bleven ze stug volhouden dat het niet kan.

Dit is toch te gek voor woorden? Wij hebben voor de tickets betaald en worden nu gelijk afgerekend voor een klein foutje.
U hebt tickets gekocht bij BudgetAir en daarom heeft U ook alleen met BudgetAir te maken als U wilt wijzigen. Of dat kan hangt af van het soort tickets dat U gekocht hebt. Bij de goedkoopste tickets kunt U meestal niets wijzigen en ze ook niet teruggeven. Daarom zijn ze zo goedkoop. En als ze het wel doen dan brengen ze daar meestel (hoge) kosten voor in rekening.
Wat de echte reden is is niet duidelijk. U schrijft namelijk dat ze de eerste keer als antwoord gaven "dat doen wij niet" en de tweede keer "dat het niet kan". Dat zijn 2 verschillende redenen.

Re: BudgetAir

Geplaatst: 09 apr 2015 16:00
door maas0112
De eerste keer was de mededeling: "Turkish Airlines is een maatschappij die geen naamswijzigingen toestaat, wij kunnen de naam daarom niet aanpassen"
Ik heb daarna Turkish airlines gebeld en die gaven aan dat de wijziging via de boekingsmaatschappij moet gebeuren.
Daarna weer Budgetair gebeld en die zeiden dat ze het niet kunnen aanpassen, maar dat is lulkoek natuurlijk. Natuurlijk kan dat wel, maar het is gewoon onwil/klantje pesten.

Re: BudgetAir

Geplaatst: 09 apr 2015 17:13
door moederslink
@#@

Re: BudgetAir

Geplaatst: 09 apr 2015 18:24
door stofzuigertje
Ook Budget Service dus, en dat kun je verwachten voor zeer lage prijzen en deze naamgeving...

Ik heb dus zelf ook een Budget Webshop en daar kun je naast zeer leuke lage prijzen ook geopende verpakkingen en gebruik sporen vinden, en dus daar ook budget service...

Re: BudgetAir

Geplaatst: 10 apr 2015 17:11
door ervan
Daarom is GOEDKOOP DUUR KOOP..
Lees eerst GOED..
En vul dan in !!!!! :oops:

Re: BudgetAir

Geplaatst: 10 apr 2015 17:27
door sjohie
maas0112 schreef:De eerste keer was de mededeling: "Turkish Airlines is een maatschappij die geen naamswijzigingen toestaat, wij kunnen de naam daarom niet aanpassen"
Ik heb daarna Turkish airlines gebeld en die gaven aan dat de wijziging via de boekingsmaatschappij moet gebeuren.
Daarna weer Budgetair gebeld en die zeiden dat ze het niet kunnen aanpassen, maar dat is lulkoek natuurlijk. Natuurlijk kan dat wel, maar het is gewoon onwil/klantje pesten.
Dat zal vast zo voelen, en je frustratie is begrijpelijk. Echter, ze houden zich zo te zien aan de letter va nde gezamenlijk overeengekomen voorwaarden, dus daar is de kous in eerste instantie mee af. Het is wel zo dat in wat voor contract of voorwaarden dan ook, nooit iets mag staan wat een Nederlandse wet overstijgt, maar of dat hier zo is, en welke wet deze voorwaarde dan teniet zou doen is voer voor juristen, en voordat daar iets uitkomt is je geplande reis vermoedelijk al even geleden.

Re: BudgetAir

Geplaatst: 10 apr 2015 17:36
door olaf79
ervan schreef:Daarom is GOEDKOOP DUUR KOOP..
Lees eerst GOED..
En vul dan in !!!!! :oops:
Onzin.

Re: BudgetAir

Geplaatst: 10 apr 2015 17:39
door olaf79
Bij Easyjet kan het gratis en voor niks...

Re: BudgetAir

Geplaatst: 10 apr 2015 18:42
door olaf79
Nee, de prijzen die je hierboven geeft zijn voor volledige naamswijziging (andere passagier). Een fout gespelde voornaam of aanpassing (roepnaam naar echte naam) in de VOORNAAM is gratis. LEEST Hieronder!!!
Easyjet schreef: Spelling Mistake
Last updated: 23/07/2014

If you have made a spelling error or shortened your name while booking your flight online, there’s no need to worry as we’ll correct this for you at the airport you are departing from free of charge. Please arrive at the airport up to 2 hours prior to your scheduled time of departure to make this change, which can be done at the Customer Service Desk or Bag Drop Desk.

Below are four examples of name errors:
- You have shortened your name to Chris instead of Christopher
- You have changed your name to Jenny instead of Jennifer
- You have spelt your name Suzen instead of Suzan
- You have spelt your name Anney instead of Annie
Bron: klik hier