Glasvezel via Vodafone
Vorige week kwam de monteur alles installeren. Hij weigerde echter om de huistelefoon aan te sluiten, terwijl dit wel in mijn pakket zit. Uiteindelijk zelf geprobeerd maar het lukte niet.
Sinds maandag hebben wij geen geluid meer op de televisie. Diverse malen contact gehad met de klantenservice, met iedere keer de zelfde instructies die ik kreeg. Stekkers in/uit, stroom aan/uit. Vodafone wilt hiervoor geen monteur langs sturen, en zegt dit probleem op afstand wel te kunnen verhelpen binnen 5 werkdagen....
Vandaag weer telefonisch contact gehad met de mededeling dat het vanaf vandaag nog 5 werkdagen kon gaan duren. Ik heb aangegeven dat ik hier zeer ontevreden over ben en dat mijn klacht al maandag is gemeld bij Vodafone en dat ik wil dat het nu onderhand opgelost word. Ze gaf hier geen begrip voor, en hield de 5 werkdagen aan die vanaf vandaag ingaan. Ik heb aangegeven dat ik het contract per direct wil beëindigen en heb dit ook schriftelijk gemeld bij Vodafone.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone glasvezel
Re: Vodafone glasvezel
Wel beeld , geen geluid?
Dan denk ik eerder aan mute knopje ergens , of verkeerde ingang op versterker geselecteerd, of los audio kabeltje.
Dan denk ik eerder aan mute knopje ergens , of verkeerde ingang op versterker geselecteerd, of los audio kabeltje.
-
De mute staat uitgeschakeld, alle kabels en ingangen zijn diverse keren geprobeerd. Zelf een andere hdmi kabel ect geprobeerd zonder resultaat. Het geluid van de televisie werkt wel bij DVD's of dergelijke. Het is enkel het geluid wat niet werkt, het beeld is prima. Vodafone belde mij toevallig na het plaatsen van mijn bericht. Ze doen maandag een nieuw kastje op de post, en nieuwe kabels, die wij dan zelf opnieuw moeten aansluiten en installeren. Ik ben benieuwd of het gaat werken
-
Hier was dat KPN de lijn moest synchroniseren.... etc ? nou dat moest echt even technisch(juiste telefoonverbinding met modem) gebeuren op afstand en dat kun je zelf niet.
Wel slordig van Vodafone.
Wel slordig van Vodafone.