LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort heeft meer dan 1 maand nodig voor verhuizing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hvolkers
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 okt 2011 15:04

Telfort heeft meer dan 1 maand nodig voor verhuizing

Ongelezen bericht door hvolkers »

Telfort heeft zelf meer dan 1 maand nodig voor de verhuizing van een glasvezel aansluiting. Eerst melden ze dat dit zo lang duurt omdat Reggefiber de tijd nodig heeft om te patchen. Van Reggefiber krijg ik door dat zij op 2 april de patch werkzaamheden hebben uitgevoerd. Op mijn nieuwe adres is al glasvezel aanwezig en daar is ook al 1 jaar tv/internet/tel over geleverd. Tevens melden ze doodleuk dat ik mijn complete op leenbasis geleverde set spullen moet terugsturen (wifi router en Amino tv decoder). Waarom dat is blijft voor mij een raadsel. Het enige dat ik kan bedenken is dat zij ervan uitgaan dat ik een nieuwe abonnee wordt. Na de reactie van Reggefiber doorgestuurd te hebben naar Telfort vertellen ze dat ze zelf op de achtergrond nog veel tijd nodig hebben. Wanneer komt er eens een serieuze internet provider die gewoon doet wat er moet gebeuren zonder gezeur. Dit is namelijk niet de eerste aanvaring met Telfort en overstappen heeft niet veel zin als ik kijk naar dit forum, maar ik zit ook nog vast aan het contract. Nu zit ik tot 29 april zonder TV/Internet, fijn hè dat KPN/Telfort!

Gesloten