STADSBUS MAASTRICHT GOED??? CHAUFFEURS JA, BESTUUR: NEE
Geplaatst: 29 mar 2004 10:02
Ik heb nog wat onderzoek gedaan naar Stadsbus Maastricht, het beste vind ik dat op hun eigen site www.stadsbus.maastricht.nl links onderaan staat: mail ons. Maar dat dit niet mogelijk is. De Heren vermeld op dat oh zo mooie raam in hun nieuwe gebouw zijn zeker bang voor reacties waar ze geen antwoord op weten of hoeven te geven, Dhr. Paul M zeker niet.
Ik vond het volgende op een andere site over stadbus Maastricht, onder statistieken.
BESPOTTELIJKE STATISTIEKEN
Station - Limburglaan (Provinciehuis); lijn 1; bus 822; in 12.14 (+7); uit 12.18 (+8); 32 passagiers;
Heugem Balsemienbeemd - Station; lijn 3; bus 61; in 13.11 (0); uit 13.32 (+2); 25 passagiers;
Station - Borgharen-Middenstraat; lijn 8; bus 57; in 13.35 (+7); uit 13.52 (+9); 23 passagiers
Itteren-Pasestraat - Markt; lijn 18; bus 821; in 15.01 (0); uit 15.26 (-1); 21 passagiers;
Grote Gracht - Oud Caberg-Pergamijndonk; lijn 2; bus 801; in 15.43 (+3); uit 15.57 (+2); een stuk of 50 passagiers;
Caberg Clavecimbelstraat - Brusselsepoort- Bakstraat / VOM-halte; lijn 10; bus 68; in 16.20 (+8); uit 16.27 (+9); 14 passagiers;
Brusselse poort- Bakstraat / VOM-halte - Markt; lijn 5; bus 38; in 16.56 (+13 of -2); uit 17.07 (+13 of -2); 11 passagiers
Dus P. Mulekom heb ik toch weer gelijk en jij niet, wij doen het goed, hahahahah zie bovenstaande, wordt tijd dat jullie eens bij TEC in Luik gaan kijken en studeren daar zie je betere oplossingen, ik ben nog niet in een bus aldaar gestapt op mijn part welk tijdstip van de dag met zoooo weinig mensen in de bus.
Dit getuigd dus weer van jullie mentaliteit, liever de mensen d'r uit als d'r in.
Ga zo verder met de tijd dat je met pensioen gaat kun je nog 40 buschauffeurs meenemen omdat er dan toch geen andere reizigers als studenten in de bus zitten.
Wat hebben jullie weer voor een geniaal plan bedacht voor de zomer als de fiets zooo veel goedkoper wordt als de bus, weer schrijven: Zie je we helpen mee de bevolking van Maastricht op de fiets te krijgen en dus de gezondheid te bevorderen??
Haha directie en management jullie doen me lachen.
Ik vond het volgende op een andere site over stadbus Maastricht, onder statistieken.
BESPOTTELIJKE STATISTIEKEN
Station - Limburglaan (Provinciehuis); lijn 1; bus 822; in 12.14 (+7); uit 12.18 (+8); 32 passagiers;
Heugem Balsemienbeemd - Station; lijn 3; bus 61; in 13.11 (0); uit 13.32 (+2); 25 passagiers;
Station - Borgharen-Middenstraat; lijn 8; bus 57; in 13.35 (+7); uit 13.52 (+9); 23 passagiers
Itteren-Pasestraat - Markt; lijn 18; bus 821; in 15.01 (0); uit 15.26 (-1); 21 passagiers;
Grote Gracht - Oud Caberg-Pergamijndonk; lijn 2; bus 801; in 15.43 (+3); uit 15.57 (+2); een stuk of 50 passagiers;
Caberg Clavecimbelstraat - Brusselsepoort- Bakstraat / VOM-halte; lijn 10; bus 68; in 16.20 (+8); uit 16.27 (+9); 14 passagiers;
Brusselse poort- Bakstraat / VOM-halte - Markt; lijn 5; bus 38; in 16.56 (+13 of -2); uit 17.07 (+13 of -2); 11 passagiers
Dus P. Mulekom heb ik toch weer gelijk en jij niet, wij doen het goed, hahahahah zie bovenstaande, wordt tijd dat jullie eens bij TEC in Luik gaan kijken en studeren daar zie je betere oplossingen, ik ben nog niet in een bus aldaar gestapt op mijn part welk tijdstip van de dag met zoooo weinig mensen in de bus.
Dit getuigd dus weer van jullie mentaliteit, liever de mensen d'r uit als d'r in.
Ga zo verder met de tijd dat je met pensioen gaat kun je nog 40 buschauffeurs meenemen omdat er dan toch geen andere reizigers als studenten in de bus zitten.
Wat hebben jullie weer voor een geniaal plan bedacht voor de zomer als de fiets zooo veel goedkoper wordt als de bus, weer schrijven: Zie je we helpen mee de bevolking van Maastricht op de fiets te krijgen en dus de gezondheid te bevorderen??
Haha directie en management jullie doen me lachen.