Pagina 1 van 1
Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 10:57
door Rebel38
Subiet, zonder enige vorm van pardon.
Ben destijds overgestapt van KPN naar UPC omdat ik van de 7 dagen in de week er maar 4 internet en televisie had door storingen waar geen eind aan kwam na talloze ingrepen.
UPC functioneerde perfect, geen last meer.
Nu is het Ziggo geworden, een aantal van mijn favoriete kanalen ontbreken, zit nu dus met een pakket waar ik helemaal niet voor getekend heb.
De helpdesk is telefonisch onbereikbaar door dat irritante keuzemenu met ellenlange wachttijden, de site is onbereikbaar en mijn emailadres is onbruikbaar.
Ik zeg het bij de eerste en en de beste gelegenheid op.
Ziggo. onaangenaam kennis te maken, daar is het gat van de deur.
Ik deel u mede dat ik nu en in de toekomst geen interesse zal hebben in uw diensten.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 11:14
door henk51
Rebel38 u zit op verkeerde forum voor Ziggo forum gaat u naar ziggo-gebruikers.nl.
Ik ben blij dat ik niet alleen de zenders krijg waar ik ooit voor getekend heb. Je tekent voor een pakket/dienst. Ik heb nu meer zenders in HD veel sneller internet dan waar ik jaren geleden voor getekend heb.
gr Henk
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 11:32
door Rebel38
henk51 schreef:Je tekent voor een pakket/dienst. Ik heb nu meer zenders in HD veel sneller internet dan waar ik jaren geleden voor getekend heb.
Ik heb bij ziggo nergens voor getekend en hoef het ook niet, mijn internet was snel genoeg en bedankt voor de attentmaking op dat forum.
De kennismaking daar zal ad rem en kort zijn.
Wel belachelijk dat de klantenservice onbereikbaar is.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 11:43
door bprosman
Wel belachelijk dat de klantenservice onbereikbaar is.
Via 1200 prima bereikbaar hoor.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 11:46
door bprosman
Gisteren, kaart aanmelden.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 12:22
door Barre Barry
Rebel38 schreef:
UPC functioneerde perfect, geen last meer.
Nu is het Ziggo geworden, een aantal van mijn favoriete kanalen ontbreken, zit nu dus met een pakket waar ik helemaal niet voor getekend heb.
Je slaat de plank volledig mis. UPC is geen Ziggo geworden. UPC heeft Ziggo overgenomen en gaat verder onder die naam. Voor jou is alleen de naam veranderd. Voor je klachten moet je gewoon bij het oude vertrouwde perfecte UPC zijn
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 18:20
door GJvdZ
Barre Barry schreef:Rebel38 schreef:
UPC functioneerde perfect, geen last meer.
Nu is het Ziggo geworden, een aantal van mijn favoriete kanalen ontbreken, zit nu dus met een pakket waar ik helemaal niet voor getekend heb.
Je slaat de plank volledig mis. UPC is geen Ziggo geworden. UPC heeft Ziggo overgenomen en gaat verder onder die naam. Voor jou is alleen de naam veranderd. Voor je klachten moet je gewoon bij het oude vertrouwde perfecte UPC zijn
Bijna goed. LGI, de eigenaar van UPC, heeft het restant van de Ziggo aandelen overgenomen. Ze waren al een tijdje mede-eigenaar.
Wel vreemd overigens dat de merknaam Ziggo wordt gehanteerd. In andere landen bestaat de naam UPC ook, dus het was logischer geweest om die gewoon te handhaven.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 18:46
door olaf79
Rebel38 schreef:Subiet, zonder enige vorm van pardon.
Ben destijds overgestapt van KPN naar UPC omdat ik van de 7 dagen in de week er maar 4 internet en televisie had door storingen waar geen eind aan kwam na talloze ingrepen.
UPC functioneerde perfect, geen last meer.
Nu is het Ziggo geworden, een aantal van mijn favoriete kanalen ontbreken, zit nu dus met een pakket waar ik helemaal niet voor getekend heb.
De helpdesk is telefonisch onbereikbaar door dat irritante keuzemenu met ellenlange wachttijden, de site is onbereikbaar en mijn emailadres is onbruikbaar.
Ik zeg het bij de eerste en en de beste gelegenheid op.
Ziggo. onaangenaam kennis te maken, daar is het gat van de deur.
Ik deel u mede dat ik nu en in de toekomst geen interesse zal hebben in uw diensten.
U bent wel een beetje negatief en snel met oordelen. Ik zou zeggen wacht het even af want er zijn wel degelijk verbeteringen op komst.
Er is vandaag even een storing geweest in de website en webmail. Dat komt waarschijnlijk door het samenvoegen van de websites van upc en ziggo. Nu werkt alles weer perfect.
De wachttijd valt best mee. Bij KPN is die veel langer.
Jouw keuze om op te zeggen. Veel plezier bij een andere prutser.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 21:05
door cilla56
Zo ver als ik het kan bekijken moet ik per maand iets meer betalen maar krijg een lagere internetsnelheid dan waar ik voor getekend heb. Dat is balen.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 21:07
door bprosman
Zo ver als ik het kan bekijken moet ik per maand iets meer betalen maar krijg een lagere internetsnelheid dan waar ik voor getekend heb. Dat is balen.
Ziggo ? UPS ? welke snelheid heeft u voor getekend, wat heeft u gekregen ?
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 22:10
door sjohie
Rebel38 schreef:Subiet, zonder enige vorm van pardon.
Ben destijds overgestapt van KPN naar UPC omdat ik van de 7 dagen in de week er maar 4 internet en televisie had door storingen waar geen eind aan kwam na talloze ingrepen.
UPC functioneerde perfect, geen last meer.
Nu is het Ziggo geworden, een aantal van mijn favoriete kanalen ontbreken, zit nu dus met een pakket waar ik helemaal niet voor getekend heb.
De helpdesk is telefonisch onbereikbaar door dat irritante keuzemenu met ellenlange wachttijden, de site is onbereikbaar en mijn emailadres is onbruikbaar.
Ik zeg het bij de eerste en en de beste gelegenheid op.
Ziggo. onaangenaam kennis te maken, daar is het gat van de deur.
Ik deel u mede dat ik nu en in de toekomst geen interesse zal hebben in uw diensten.
Volgens mij is Ziggo hier niet actief op het forum, dus je bericht zal niet echt bij ze binnenkomen vrees ik voor je.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 13 apr 2015 22:35
door Barre Barry
GJvdZ schreef:
Wel vreemd overigens dat de merknaam Ziggo wordt gehanteerd. In andere landen bestaat de naam UPC ook, dus het was logischer geweest om die gewoon te handhaven.
Het idee er achter schijnt te zijn dat Ziggo in Nederland een betere naam heeft dan UPC.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 14 apr 2015 19:02
door Slobberbone
Barre Barry schreef:GJvdZ schreef:
Wel vreemd overigens dat de merknaam Ziggo wordt gehanteerd. In andere landen bestaat de naam UPC ook, dus het was logischer geweest om die gewoon te handhaven.
Het idee er achter schijnt te zijn dat Ziggo in Nederland een betere naam heeft dan UPC.
Klopt naamsbekendheid is veel hoger dan UPC mede door Ziggodome en nu Ajax.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 14 apr 2015 19:30
door olaf79
Slobberbone schreef:Barre Barry schreef:GJvdZ schreef:
Wel vreemd overigens dat de merknaam Ziggo wordt gehanteerd. In andere landen bestaat de naam UPC ook, dus het was logischer geweest om die gewoon te handhaven.
Het idee er achter schijnt te zijn dat Ziggo in Nederland een betere naam heeft dan UPC.
Klopt naamsbekendheid is veel hoger dan UPC mede door Ziggodome en nu Ajax.
En door de verwarring met UPS. Hoor zo vaak klanten stellig beweren dat hun provider UPS is. Dan grap ik dat ik hoop dat hun internet sneller is dan hun pakketdienst.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 06 mei 2015 09:47
door Jered
Sedert de omzetting van Ziggo alleen maar ellende met digitale tv. Om de paar minuten een error melding, bijna dagelijks geen digitale ontvangst. Bij het bellen van Ziggo vanochtend een super arrogante jongen aan de lijn. Probleem was kennelijk te moeilijk, want hij gooide halverwege de hoorn op de haak. Nog nooit zo iets meegemaakt. Ziggo hoe ga je om met je klanten. Te treurig voor woorden.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 06 mei 2015 10:34
door olaf79
Jered schreef:Sedert de omzetting van Ziggo alleen maar ellende met digitale tv. Om de paar minuten een error melding, bijna dagelijks geen digitale ontvangst. Bij het bellen van Ziggo vanochtend een super arrogante jongen aan de lijn. Probleem was kennelijk te moeilijk, want hij gooide halverwege de hoorn op de haak. Nog nooit zo iets meegemaakt. Ziggo hoe ga je om met je klanten. Te treurig voor woorden.
Die jonge zou toch niet zomaar de hoorn erop gooien? Heb je hem uitgescholden?
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 06 mei 2015 15:48
door Har06
olaf79 schreef:Jered schreef:Sedert de omzetting van Ziggo alleen maar ellende met digitale tv. Om de paar minuten een error melding, bijna dagelijks geen digitale ontvangst. Bij het bellen van Ziggo vanochtend een super arrogante jongen aan de lijn. Probleem was kennelijk te moeilijk, want hij gooide halverwege de hoorn op de haak. Nog nooit zo iets meegemaakt. Ziggo hoe ga je om met je klanten. Te treurig voor woorden.
Die jonge zou toch niet zomaar
de hoorn erop gooien? Heb je hem uitgescholden?[/quote]
Sja wat denk jezelf ??
Ik heb vorige week Ziggo-UPC aan de lijn gehad, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 06 mei 2015 16:16
door ciske
Har06 schreef:
Ik heb vorige week Ziggo-UPC aan de lijn gehad, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Ik heb ze net aan de lijn gehad, keurig geholpen.
Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 07 mei 2015 20:18
door Har06
ciske schreef:Har06 schreef:
Ik heb vorige week Ziggo-UPC aan de lijn gehad, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

I
k heb ze net aan de lijn gehad, keurig geholpen.
Beleefd met mensen praten levert altijd resultaat op

Re: Ziggo vervangt UPC, vliegt er gelijk uit
Geplaatst: 07 mei 2015 20:20
door bprosman
Volgens mij is Ziggo hier niet actief op het forum, dus je bericht zal niet echt bij ze binnenkomen vrees ik voor je.
Ze zijn wel actief geweest , mij hebben ze hier wel eens geholpen.