Indesit Droger kapot/goedkopere gekregen?
Geplaatst: 13 apr 2015 15:00
Beste Leden,
Ik heb op 03/03/2014 een nieuwe indesit IDCE 845 X A ECO droger gekocht voor €474,00.
Na een half jaar kreeg deze droger de volgende mankementen:
- De tijdindicatie gaf aan dat de droger nog 1 min resterent was maar bleef makkelijk nog 20 min drogen terwijl in sommige gevallen de was al droog was.
- De trommel draaide niet meer waardoor drogen onmogelijk is.
- Een band binnen in de droger kapot gegaan is.
Ik ben toen vanaf December 2014 gaan bellen met Indesit servicenummer 0900-2025254 (0,70 pg).
- 1e Moest de droger gereset worden, Gedaan werkte niet.
- 2e monteur werd onze kant opgestuurd en zegt de droger staat niet 100% waterpas??? En is meteen weer weggegaan zonder verder te kijken.
- 3e Is er monteur geweest heeft band gerepareerd en reset gedaan. werkte niet.
- 4e keer kwam er monteur en zegt sorry ik ga niks doen ik ga het kantoor adviseren om een omruiling.
Mooi dachten we hier zijn we vanaf en we krijgen en nieuwe. Indesit gebeld na 5 dagen hoe stand van zaken waren en ja we zouden vrijdag een nieuwe droger krijgen! Vrijdag 20 maart komt de droger binnen en tot onze schrik! Blijkt het helemaal niet ons model te zijn! en niet alleen dat we vroegen specifiek om een tijdindicatie en A+++ zuinigheid. zoals we bij onze oude ook hadden. Tevens is deze droger 100,- goedkoper dan dat we hadden! we kregen het model IDPA 745 A ECO.
Als je beide modellen opzoekt kan je zien dat we een veeeel mindere model hebben gekregen dan we hadden! Wij weer bellen naar Indesit en die zeggen ons dat ze niet meer dezelfde model hebben staan en ook geen duurdere en dat we het hier maar mee moeten doen en niks meer voor ons kunnen betekenen...
Mijn vraag is mag dit zomaar??? Ik heb meteen aangegeven hier niet mee akkoord te gaan maar zelfd de leidingevende aan de telefoon zegt dat hij alleen 2 jaar extra garantie kan geven maar meer niet daar moet ik het maar mee doen!
Ik heb op 03/03/2014 een nieuwe indesit IDCE 845 X A ECO droger gekocht voor €474,00.
Na een half jaar kreeg deze droger de volgende mankementen:
- De tijdindicatie gaf aan dat de droger nog 1 min resterent was maar bleef makkelijk nog 20 min drogen terwijl in sommige gevallen de was al droog was.
- De trommel draaide niet meer waardoor drogen onmogelijk is.
- Een band binnen in de droger kapot gegaan is.
Ik ben toen vanaf December 2014 gaan bellen met Indesit servicenummer 0900-2025254 (0,70 pg).
- 1e Moest de droger gereset worden, Gedaan werkte niet.
- 2e monteur werd onze kant opgestuurd en zegt de droger staat niet 100% waterpas??? En is meteen weer weggegaan zonder verder te kijken.
- 3e Is er monteur geweest heeft band gerepareerd en reset gedaan. werkte niet.
- 4e keer kwam er monteur en zegt sorry ik ga niks doen ik ga het kantoor adviseren om een omruiling.
Mooi dachten we hier zijn we vanaf en we krijgen en nieuwe. Indesit gebeld na 5 dagen hoe stand van zaken waren en ja we zouden vrijdag een nieuwe droger krijgen! Vrijdag 20 maart komt de droger binnen en tot onze schrik! Blijkt het helemaal niet ons model te zijn! en niet alleen dat we vroegen specifiek om een tijdindicatie en A+++ zuinigheid. zoals we bij onze oude ook hadden. Tevens is deze droger 100,- goedkoper dan dat we hadden! we kregen het model IDPA 745 A ECO.
Als je beide modellen opzoekt kan je zien dat we een veeeel mindere model hebben gekregen dan we hadden! Wij weer bellen naar Indesit en die zeggen ons dat ze niet meer dezelfde model hebben staan en ook geen duurdere en dat we het hier maar mee moeten doen en niks meer voor ons kunnen betekenen...
Mijn vraag is mag dit zomaar??? Ik heb meteen aangegeven hier niet mee akkoord te gaan maar zelfd de leidingevende aan de telefoon zegt dat hij alleen 2 jaar extra garantie kan geven maar meer niet daar moet ik het maar mee doen!