Medegedupeerde Groupon gebruikers gezocht
Geplaatst: 16 apr 2015 12:36
Ik heb op 2 februari een horloge besteld bij Groupon, deze heb ik geleverd gekregen echter was hij defect.
Het horloge is retour gestuurd naar de leverancier in Engeland (op instructies van Groupon) en ik heb een nieuwe ontvangen echter deze was ook defect, dit horloge weer retour gestuurd en gemeld dat ik het vertrouwen in het horloge was verloren en mijn geld terug wil.
Inmiddels heb ik het aankoopbedrag van het horloge a €109,99 dan ook netjes retour op mijn rekening gekregen maar..
Doordat ik het horloge 2x retour heb moeten zenden zit ik nu met een schade post van ruim €80,- welke Groupon volgens de wet gewoon aan mij moet terug betalen maar dit doen zij gewoon niet omdat ze zeggen dat ze deze kosten niet dekken en ik dat maar bij hun leverancier moet gaan halen en de leverancier zegt weer dat ik bij Groupon moet zijn???
Het gaat hier toch niet om een dienst maar om een product, ik heb eigenlijk helemaal niks met de leverancier van Groupon te maken! Als je iets bij de Wehkamp koopt en er is iets kapot dan zeggen hun toch ook niet je moet bij Esprit wezen?
Ik vind dit niet normaal en wil mijn 80 euro terug, ook al gaat het om een klein bedrag het kan toch niet zo zijn dat een zo’n grote club als Groupon gewoon hun plichten niet nakomen?
Inmiddels heb ik hiervoor een incassobureau ingeschakeld. Ik ben nu benieuwd of er meerdere mensen zijn die met deze klacht zitten zodat we gezamelijk Groupon eens hard kunnen aanpakken.
Beide keren dat de defect melding is gemaakt vielen trouwens nog binnen het zichttermijn.
Hier een link zoals in de wet omschreven staat: https://webwinkelrecht.nl/algemeen/prod ... erzending/
Het horloge is retour gestuurd naar de leverancier in Engeland (op instructies van Groupon) en ik heb een nieuwe ontvangen echter deze was ook defect, dit horloge weer retour gestuurd en gemeld dat ik het vertrouwen in het horloge was verloren en mijn geld terug wil.
Inmiddels heb ik het aankoopbedrag van het horloge a €109,99 dan ook netjes retour op mijn rekening gekregen maar..
Doordat ik het horloge 2x retour heb moeten zenden zit ik nu met een schade post van ruim €80,- welke Groupon volgens de wet gewoon aan mij moet terug betalen maar dit doen zij gewoon niet omdat ze zeggen dat ze deze kosten niet dekken en ik dat maar bij hun leverancier moet gaan halen en de leverancier zegt weer dat ik bij Groupon moet zijn???
Het gaat hier toch niet om een dienst maar om een product, ik heb eigenlijk helemaal niks met de leverancier van Groupon te maken! Als je iets bij de Wehkamp koopt en er is iets kapot dan zeggen hun toch ook niet je moet bij Esprit wezen?
Ik vind dit niet normaal en wil mijn 80 euro terug, ook al gaat het om een klein bedrag het kan toch niet zo zijn dat een zo’n grote club als Groupon gewoon hun plichten niet nakomen?
Inmiddels heb ik hiervoor een incassobureau ingeschakeld. Ik ben nu benieuwd of er meerdere mensen zijn die met deze klacht zitten zodat we gezamelijk Groupon eens hard kunnen aanpakken.
Beide keren dat de defect melding is gemaakt vielen trouwens nog binnen het zichttermijn.
Hier een link zoals in de wet omschreven staat: https://webwinkelrecht.nl/algemeen/prod ... erzending/