Whirlpool droger lekt
Geplaatst: 21 apr 2015 00:01
Hi,
Ik heb sinds januari 2013 een Whirlpool condensdroger: Het eerste anderhalfjaar deed-ie z'n werk perfect, maar in november kreeg het apparaat kuren: hij begon te lekken en de drijfriem ging stuk. De riem is twee keer stuk gegaan en beide keren kosteloos vervangen door Whirlpool. Maar het lekken, daar is de beste man ook al twee keer voor terug gekomen. Iedere maand/twee maanden komt de monteur nu langs. De eerste keer bij het langskomen voor het lekken is de filter onderin vervangen en verder is de droger naar achteren gezet dat het water naar achteren liep. Vorige week was het apparaat weer aan't lekken en heb ik Whirlpool gecontacteerd. Vandaag was de monteur dus voor de vierde keer hier. Het enige wat hij gedaan heeft is de filter bekeken, een beetje schoongemaakt en de droger weer op normale hoogte gezet (want hij droogde de was niet goed vaak).
Mijn vraag is: wat kan ik het beste doen? Teruggaan naar BCC en vragen om mijn geld of een nieuw apparaat? Of bij Whirlpool aankloppen voor een nieuwe droger? Het is behoorlijk frustrerend dat ik iedere keer een dag vrij moet nemen voor een monteur, terwijl het probleem maar blijft bestaan.
Ik hoor graag jullie mening.
Ik heb sinds januari 2013 een Whirlpool condensdroger: Het eerste anderhalfjaar deed-ie z'n werk perfect, maar in november kreeg het apparaat kuren: hij begon te lekken en de drijfriem ging stuk. De riem is twee keer stuk gegaan en beide keren kosteloos vervangen door Whirlpool. Maar het lekken, daar is de beste man ook al twee keer voor terug gekomen. Iedere maand/twee maanden komt de monteur nu langs. De eerste keer bij het langskomen voor het lekken is de filter onderin vervangen en verder is de droger naar achteren gezet dat het water naar achteren liep. Vorige week was het apparaat weer aan't lekken en heb ik Whirlpool gecontacteerd. Vandaag was de monteur dus voor de vierde keer hier. Het enige wat hij gedaan heeft is de filter bekeken, een beetje schoongemaakt en de droger weer op normale hoogte gezet (want hij droogde de was niet goed vaak).
Mijn vraag is: wat kan ik het beste doen? Teruggaan naar BCC en vragen om mijn geld of een nieuw apparaat? Of bij Whirlpool aankloppen voor een nieuwe droger? Het is behoorlijk frustrerend dat ik iedere keer een dag vrij moet nemen voor een monteur, terwijl het probleem maar blijft bestaan.
Ik hoor graag jullie mening.