Vliegticket online betaald, maar niet ontvangen
Geplaatst: 25 apr 2015 20:01
Hallo,
Drie weken probeerde ik een ticket bij AlItalia te boeken. Nadat ik via Ideal betaald had kreeg ik een foutmelding en geen e-ticket. Volgende dag gebeld, bleek de site time-out gegaan te zijn tijdens de betaling.
Aanvankelijk werd me door de klantenservice verteld dat ik het geld automatisch terug zou krijgen binnen twee dagen. Dat gebeurde niet, dus weer gebeld. Toen vroegen ze om bewijs van betaling. Heb ik gestuurd, waarop ik antwoord kreeg dat ik moest bellen. Uiteindelijk nog twee keer gebeld, maar nog geen geld teruggekregen. Heeft iemand tips hoe ik ze kan motiveren dit sneller te laten gaan?
Drie weken probeerde ik een ticket bij AlItalia te boeken. Nadat ik via Ideal betaald had kreeg ik een foutmelding en geen e-ticket. Volgende dag gebeld, bleek de site time-out gegaan te zijn tijdens de betaling.
Aanvankelijk werd me door de klantenservice verteld dat ik het geld automatisch terug zou krijgen binnen twee dagen. Dat gebeurde niet, dus weer gebeld. Toen vroegen ze om bewijs van betaling. Heb ik gestuurd, waarop ik antwoord kreeg dat ik moest bellen. Uiteindelijk nog twee keer gebeld, maar nog geen geld teruggekregen. Heeft iemand tips hoe ik ze kan motiveren dit sneller te laten gaan?