SPONTANE BARST ASUS TABLET: BCC scheept af
Geplaatst: 27 apr 2015 21:25
:cry: BCC scheept af met aangetekende brief!
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... ECC51E0551
https://www.klachtenkompas.nl/bcc/de-gl ... -de-eerste
https://www.klachtenkompas.nl/asus/spon ... 303k1d022a
AFGESCHEEPT:
BCC stuurt aangetekende brief met mededeling dat er verder niet meer wordt geantwoord en met volharding, dat het geen garantie is. BCC gaat voorbij aan alle regels uit het consumentenrecht en geeft geen enkel inhoudelijk antwoord. Stuurt vaste langjarige klant Harense Smid Nuenen gewoon weg naar geschillencommissie. Reputatie komt te voet en gaat te paard! Benchmark eens met bijvoorbeeld IKEA: “no questions asked” garantiebeleid met directe vervanging!
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... ECC51E0551
BCC/ASUS zijn er bij herhaling op attent gemaakt, dat het echt een spontane barst is. Er is beslist geen sprake is van een “onheil van buitenaf” zoals door BCC en ASUS wordt beweerd. Aangezien dit is opgetreden binnen 6 maanden na aanschaf en bij BCC en ASUS ook binnen die termijn is aangemeld, is er sprake van omgekeerde bewijslast.
De onderbouwing ontbreekt voor de BCC/ASUS opmerking: “Dit soort schade, breuk, kan niet spontaan ontstaan, en is uitdrukkelijk van garantie uitgesloten” . De conclusie is niet overtuigend, niet betrouwbaar en niet gevalideerd. De foto’s zijn onvoldoende adequate bewijsvoering. Het blijft uitdrukkelijk een binnen de garantie vallende zaak.
Om bovengenoemde redenen verzoek ik BCC nog steeds en opnieuw zeer dringend het apparaat binnen een week te vervangen door een nieuwe dan wel het kosteloos te repareren.
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... ECC51E0551
https://www.klachtenkompas.nl/bcc/de-gl ... -de-eerste
https://www.klachtenkompas.nl/asus/spon ... 303k1d022a
AFGESCHEEPT:
BCC stuurt aangetekende brief met mededeling dat er verder niet meer wordt geantwoord en met volharding, dat het geen garantie is. BCC gaat voorbij aan alle regels uit het consumentenrecht en geeft geen enkel inhoudelijk antwoord. Stuurt vaste langjarige klant Harense Smid Nuenen gewoon weg naar geschillencommissie. Reputatie komt te voet en gaat te paard! Benchmark eens met bijvoorbeeld IKEA: “no questions asked” garantiebeleid met directe vervanging!
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... ECC51E0551
BCC/ASUS zijn er bij herhaling op attent gemaakt, dat het echt een spontane barst is. Er is beslist geen sprake is van een “onheil van buitenaf” zoals door BCC en ASUS wordt beweerd. Aangezien dit is opgetreden binnen 6 maanden na aanschaf en bij BCC en ASUS ook binnen die termijn is aangemeld, is er sprake van omgekeerde bewijslast.
De onderbouwing ontbreekt voor de BCC/ASUS opmerking: “Dit soort schade, breuk, kan niet spontaan ontstaan, en is uitdrukkelijk van garantie uitgesloten” . De conclusie is niet overtuigend, niet betrouwbaar en niet gevalideerd. De foto’s zijn onvoldoende adequate bewijsvoering. Het blijft uitdrukkelijk een binnen de garantie vallende zaak.
Om bovengenoemde redenen verzoek ik BCC nog steeds en opnieuw zeer dringend het apparaat binnen een week te vervangen door een nieuwe dan wel het kosteloos te repareren.