hallo, radar. het gaat hier om de volgende klacht:
om 10:06 bel ik Mediamarkt Apeldoorn op met de volgende vraag
" Hebben jullie nog de udi udric drone u829a liggen?"
hierop word geantwoord:
"Ja, we hebben er nog twee liggen, waarschijnlijk showmodel en een in de doos"
dus rijden wij om 11:30 naar Mediamarkt Apeldoorn
Komen daar aan geen showmodel,
dus vragen het aan de medewerker, waar wij als antwoord krijgen:
"Wij hebben er nog 2 liggen, maar 1 is niet compleet, en de andere is kapot"
waar ik mij dus aan erger, is het feit,
dat de medewerkers niet eens de moeite nemen om goed te kijken, en
dat ze ook nog niet eens de status van hun producten weten.
als ik nou niet had gebeld, oke. Jammer dan.
Maar ik vind het niet normaal dat ze zeggen we hebben er nog 2 liggen, en dan blijken ze niet verkoop baar te zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt Apeldoorn
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Inderdaad vervelend. Tegelijk ook wel een logisch verklaarbare fout. Heb je een klacht ingediend bij MM zelf?
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Het is vervelend als het u overkomt maar om hier nou een topic over te openen...
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Toch was hun antwoord op uw vraag juist.
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Tsja, de computervoorraad, waar de servicemedewerker/ster aan de telefoon naar kijkt zegt 2, dus haar antwoord is juist. Ze loopt niet al bellend met u naar het schap of magazijn om het fysiek te checken. En niet van alles staat een demo-model opgesteld. De medewerker in de winkel, dus van die afdeling, kan dit soort detailinfo wel weten, vermoedelijk omdat hij/zij ook de persoon is die over de demomodellen etc gaat.LesleyvanR schreef:hallo, radar. het gaat hier om de volgende klacht:
om 10:06 bel ik Mediamarkt Apeldoorn op met de volgende vraag
" Hebben jullie nog de udi udric drone u829a liggen?"
hierop word geantwoord:
"Ja, we hebben er nog twee liggen, waarschijnlijk showmodel en een in de doos"
dus rijden wij om 11:30 naar Mediamarkt Apeldoorn
Komen daar aan geen showmodel,
dus vragen het aan de medewerker, waar wij als antwoord krijgen:
"Wij hebben er nog 2 liggen, maar 1 is niet compleet, en de andere is kapot"
waar ik mij dus aan erger, is het feit,
dat de medewerkers niet eens de moeite nemen om goed te kijken, en
dat ze ook nog niet eens de status van hun producten weten.
als ik nou niet had gebeld, oke. Jammer dan.
Maar ik vind het niet normaal dat ze zeggen we hebben er nog 2 liggen, en dan blijken ze niet verkoop baar te zijn.
Erg vervelend inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat er sprake is van bewuste misleiding aan de telefoon ofzo.
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Als de medewerker op de afdeling zijn voorraad goed bij zou houden, zou hij hebben aangegeven in de voorraad dat één exemplaar kapot is. Dan had de servicemedewerker het juiste antwoord gegeven en was de TS niet voor niets naar Apeldoorn gereden. Ik snap zijn ergernis. Dat krijg je als een medewerker zijn taak onjuist verricht... helaas gebeurd dat in iedere grotere onderneming...sjohie schreef:Tsja, de computervoorraad, waar de servicemedewerker/ster aan de telefoon naar kijkt zegt 2, dus haar antwoord is juist. Ze loopt niet al bellend met u naar het schap of magazijn om het fysiek te checken. En niet van alles staat een demo-model opgesteld. De medewerker in de winkel, dus van die afdeling, kan dit soort detailinfo wel weten, vermoedelijk omdat hij/zij ook de persoon is die over de demomodellen etc gaat.
Erg vervelend inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat er sprake is van bewuste misleiding aan de telefoon ofzo.
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Dit soort dingen kunnen gebeuren, ik vind het ook een beetje te..
Re: Mediamarkt Apeldoorn
Dit is altijd vervelend, maar de Media-Markt heeft vele duizenden producten. De medewerker kijkt enkel op de computer hoeveel er nog op voorraad zijn, die kan onmogelijk voor iedereen die belt met zo'n vraag het hele pand gaan doorzoeken totdat hij fysiek alle twee de producten heeft gevonden en bekeken.
We vinden het fijn dat ze veel op voorraad hebben, groot zijn en goedkoop, maar dan kunnen er soms fouten gemaakt worden. Af en toe mag er ook wel een beetje sympathie zijn naar de winkel toe, de medewerkers doen vast wel hun best .
We vinden het fijn dat ze veel op voorraad hebben, groot zijn en goedkoop, maar dan kunnen er soms fouten gemaakt worden. Af en toe mag er ook wel een beetje sympathie zijn naar de winkel toe, de medewerkers doen vast wel hun best .