LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt Apeldoorn

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
LesleyvanR
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2015 12:09

Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door LesleyvanR »

hallo, radar. het gaat hier om de volgende klacht:
om 10:06 bel ik Mediamarkt Apeldoorn op met de volgende vraag
" Hebben jullie nog de udi udric drone u829a liggen?"
hierop word geantwoord:
"Ja, we hebben er nog twee liggen, waarschijnlijk showmodel en een in de doos"
dus rijden wij om 11:30 naar Mediamarkt Apeldoorn
Komen daar aan geen showmodel,
dus vragen het aan de medewerker, waar wij als antwoord krijgen:
"Wij hebben er nog 2 liggen, maar 1 is niet compleet, en de andere is kapot"

waar ik mij dus aan erger, is het feit,
dat de medewerkers niet eens de moeite nemen om goed te kijken, en
dat ze ook nog niet eens de status van hun producten weten.

als ik nou niet had gebeld, oke. Jammer dan.

Maar ik vind het niet normaal dat ze zeggen we hebben er nog 2 liggen, en dan blijken ze niet verkoop baar te zijn.

Moneyman
Berichten: 31624
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inderdaad vervelend. Tegelijk ook wel een logisch verklaarbare fout. Heb je een klacht ingediend bij MM zelf?

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door aerox »

Het is vervelend als het u overkomt maar om hier nou een topic over te openen...

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door prem »

Toch was hun antwoord op uw vraag juist.

sjohie
Berichten: 11243
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door sjohie »

LesleyvanR schreef:hallo, radar. het gaat hier om de volgende klacht:
om 10:06 bel ik Mediamarkt Apeldoorn op met de volgende vraag
" Hebben jullie nog de udi udric drone u829a liggen?"
hierop word geantwoord:
"Ja, we hebben er nog twee liggen, waarschijnlijk showmodel en een in de doos"
dus rijden wij om 11:30 naar Mediamarkt Apeldoorn
Komen daar aan geen showmodel,
dus vragen het aan de medewerker, waar wij als antwoord krijgen:
"Wij hebben er nog 2 liggen, maar 1 is niet compleet, en de andere is kapot"

waar ik mij dus aan erger, is het feit,
dat de medewerkers niet eens de moeite nemen om goed te kijken, en
dat ze ook nog niet eens de status van hun producten weten.

als ik nou niet had gebeld, oke. Jammer dan.

Maar ik vind het niet normaal dat ze zeggen we hebben er nog 2 liggen, en dan blijken ze niet verkoop baar te zijn.
Tsja, de computervoorraad, waar de servicemedewerker/ster aan de telefoon naar kijkt zegt 2, dus haar antwoord is juist. Ze loopt niet al bellend met u naar het schap of magazijn om het fysiek te checken. En niet van alles staat een demo-model opgesteld. De medewerker in de winkel, dus van die afdeling, kan dit soort detailinfo wel weten, vermoedelijk omdat hij/zij ook de persoon is die over de demomodellen etc gaat.

Erg vervelend inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat er sprake is van bewuste misleiding aan de telefoon ofzo.

wjpnl
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 apr 2015 17:39

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door wjpnl »

sjohie schreef:Tsja, de computervoorraad, waar de servicemedewerker/ster aan de telefoon naar kijkt zegt 2, dus haar antwoord is juist. Ze loopt niet al bellend met u naar het schap of magazijn om het fysiek te checken. En niet van alles staat een demo-model opgesteld. De medewerker in de winkel, dus van die afdeling, kan dit soort detailinfo wel weten, vermoedelijk omdat hij/zij ook de persoon is die over de demomodellen etc gaat.

Erg vervelend inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat er sprake is van bewuste misleiding aan de telefoon ofzo.
Als de medewerker op de afdeling zijn voorraad goed bij zou houden, zou hij hebben aangegeven in de voorraad dat één exemplaar kapot is. Dan had de servicemedewerker het juiste antwoord gegeven en was de TS niet voor niets naar Apeldoorn gereden. Ik snap zijn ergernis. Dat krijg je als een medewerker zijn taak onjuist verricht... helaas gebeurd dat in iedere grotere onderneming...

Quu
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2014 20:25

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door Quu »

Dit soort dingen kunnen gebeuren, ik vind het ook een beetje te..

Nick12
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 okt 2011 00:48

Re: Mediamarkt Apeldoorn

Ongelezen bericht door Nick12 »

Dit is altijd vervelend, maar de Media-Markt heeft vele duizenden producten. De medewerker kijkt enkel op de computer hoeveel er nog op voorraad zijn, die kan onmogelijk voor iedereen die belt met zo'n vraag het hele pand gaan doorzoeken totdat hij fysiek alle twee de producten heeft gevonden en bekeken.

We vinden het fijn dat ze veel op voorraad hebben, groot zijn en goedkoop, maar dan kunnen er soms fouten gemaakt worden. Af en toe mag er ook wel een beetje sympathie zijn naar de winkel toe, de medewerkers doen vast wel hun best ;).

Gesloten