Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 29 apr 2015 17:17
Eind vorig jaar een Weerstation gekocht bij Aldi. Nu blijkt de sensor (die je ergens buiten mag ophangen) defect. In de winkel werd al snel verwezen naar het servicebedrijf. Ik was het daarmee natuurlijk niet eens, maar ik wist nog niet wat ik nu weet, dat Aldi daar een gewoonte van maakt.
Servicebedrijf gemailed. "U mag 13,05 overmaken voor een nieuwe sensor" Ik schreef een reactie en vroeg of zij mijn mail wel goed had gelezen:
------------------------------------------
Servicebedrijf:
Beste,
U kan deze buitensensor bij ons bestellen.
De prijs van dit onderdeel bedraagt € 13,05
U kan dit bedrag overschrijven op volgend rekeningnummer:
---
Loek
Beste mevrouw xxx.
Heeft u mijn bericht wel gelezen? Dit apparaat valt nog onder de garantie!
Ik ga dus niets betalen
Met vriendelijke groet
---
Servicebedrijf:
Beste
Ja, u heeft gelijk. Excuseer, ik had het verkeerd gelezen.
Ik ga u een buitensensor opsturen. Maar dan heb ik eerst een kopie van de kassabon nodig, aub.
Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------
Na deze ervaring, gemailed naar Aldi (via een formulier)
Deze bood excuses aan en daarna kreeg ik een mail:
Aldi
Geachte heer ,
Wij betreuren uw klacht en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een kopie van de kassabon.
Wij gaan er vanuit u hiermee tot dusver voldoende geïnformeerd te hebben en wachten uw reactie af.
Met vriendelijke groet.
----------
Daarna dit mailtje:
Geachte heer ,
U heeft recht op 3 jaar garantie. De garantieafhandeling verloopt via het servicebedrijf van Teknihall, bereikbaar via telefoonnummer 0900-4466644 of via e-mail: [email protected]. U kunt met dit servicebedrijf contact opnemen bij vragen of problemen. De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruiksaanwijzing.
Wij vertrouwen erop dat het servicebedrijf uw klacht naar tevredenheid zal afhandelen. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dat graag en verzoeken u om contact met ons op te nemen.
------------------------------
Tja en nu dit :
Geachte heer [persoonsgegevens door Moderator verwijderd],
Excuses, u heeft gelijk. Wij hebben uw klacht niet goed gelezen. Wij zullen gaan overleggen met het servicebedrijf en onze leverancier en zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Inkoop
------------------------
Dus alweer "we hebben het niet goed gelezen"
Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Never nooit meer nonfood artikelen kopen bij de Aldi, het is vreselijk met die garantie manieren van hun
A.u.b.: Geen reactie die niet on-topic zijn, dank u
Servicebedrijf gemailed. "U mag 13,05 overmaken voor een nieuwe sensor" Ik schreef een reactie en vroeg of zij mijn mail wel goed had gelezen:
------------------------------------------
Servicebedrijf:
Beste,
U kan deze buitensensor bij ons bestellen.
De prijs van dit onderdeel bedraagt € 13,05
U kan dit bedrag overschrijven op volgend rekeningnummer:
---
Loek
Beste mevrouw xxx.
Heeft u mijn bericht wel gelezen? Dit apparaat valt nog onder de garantie!
Ik ga dus niets betalen
Met vriendelijke groet
---
Servicebedrijf:
Beste
Ja, u heeft gelijk. Excuseer, ik had het verkeerd gelezen.
Ik ga u een buitensensor opsturen. Maar dan heb ik eerst een kopie van de kassabon nodig, aub.
Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------
Na deze ervaring, gemailed naar Aldi (via een formulier)
Deze bood excuses aan en daarna kreeg ik een mail:
Aldi
Geachte heer ,
Wij betreuren uw klacht en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een kopie van de kassabon.
Wij gaan er vanuit u hiermee tot dusver voldoende geïnformeerd te hebben en wachten uw reactie af.
Met vriendelijke groet.
----------
Daarna dit mailtje:
Geachte heer ,
U heeft recht op 3 jaar garantie. De garantieafhandeling verloopt via het servicebedrijf van Teknihall, bereikbaar via telefoonnummer 0900-4466644 of via e-mail: [email protected]. U kunt met dit servicebedrijf contact opnemen bij vragen of problemen. De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruiksaanwijzing.
Wij vertrouwen erop dat het servicebedrijf uw klacht naar tevredenheid zal afhandelen. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dat graag en verzoeken u om contact met ons op te nemen.
------------------------------
Tja en nu dit :
Geachte heer [persoonsgegevens door Moderator verwijderd],
Excuses, u heeft gelijk. Wij hebben uw klacht niet goed gelezen. Wij zullen gaan overleggen met het servicebedrijf en onze leverancier en zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Inkoop
------------------------
Dus alweer "we hebben het niet goed gelezen"
Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Never nooit meer nonfood artikelen kopen bij de Aldi, het is vreselijk met die garantie manieren van hun
A.u.b.: Geen reactie die niet on-topic zijn, dank u