Kosten gemaakt door verplichte overstap
Geplaatst: 01 mei 2015 11:34
Toen ik in 2011 op mezelf kwam te wonen koos ik voor Ziggo, omdat ik zo tevreden was over hun service. Ik was ervan overtuigd nooit te willen overstappen en liet op advies van mijn vader een permanente bekabeling onder het laminaat aanleggen.
Rond het najaar van 2013 kreeg ik ineens te horen dat Cogas (de glasvezel leverancier) Ziggo van de kabel ging gooien. Naast dat ik diverse diensten verloor, moest er ineens ook met de bekabeling geknoeid worden. Dit laatste jaagt mij op kosten.
Door de manier van werken van Caiway heb ik voor Fiber gekozen. Fiber heeft me alles aangesloten, behalve de televisie. Door de complexe situatie hebben ze het niet kunnen installeren en leverden mij een kapotte kabel. Er moeten meerdere kabels en splitters bij komen, voor mijn televisie (die sinds maart niet meer fatsoenlijk werkt) wel weer werkt.
Ik heb de bal eerst bij Fiber gelegd, die aangaf dat ik iets zou hebben getekend, waardoor ze het niet konden vergoeden. Ik heb nooit iets getekend en vroeg ze ter verificatie om een datum, welke ze me niet konden geven. "Wij hebben de gegevens niet, de monteur gaat niet weg zonder dat er getekend is". Daar hield het op.
Daarna meervoudig contact gehad met Caiway. Zij waren opzich vriendelijk aan de telefoon, maar legden het probleem bij Cogas neer. Cogas verwijst naar alle 3 de anderen, inclusief Ziggo en waren zeer onvriendelijk en totaal niet oplossingsgericht. Ook Ziggo wijst richting Cogas.
Zijn er nog rechten die ik heb, zodat ik tenminste weer fatsoenlijk televisie kan kijken?
Rond het najaar van 2013 kreeg ik ineens te horen dat Cogas (de glasvezel leverancier) Ziggo van de kabel ging gooien. Naast dat ik diverse diensten verloor, moest er ineens ook met de bekabeling geknoeid worden. Dit laatste jaagt mij op kosten.
Door de manier van werken van Caiway heb ik voor Fiber gekozen. Fiber heeft me alles aangesloten, behalve de televisie. Door de complexe situatie hebben ze het niet kunnen installeren en leverden mij een kapotte kabel. Er moeten meerdere kabels en splitters bij komen, voor mijn televisie (die sinds maart niet meer fatsoenlijk werkt) wel weer werkt.
Ik heb de bal eerst bij Fiber gelegd, die aangaf dat ik iets zou hebben getekend, waardoor ze het niet konden vergoeden. Ik heb nooit iets getekend en vroeg ze ter verificatie om een datum, welke ze me niet konden geven. "Wij hebben de gegevens niet, de monteur gaat niet weg zonder dat er getekend is". Daar hield het op.
Daarna meervoudig contact gehad met Caiway. Zij waren opzich vriendelijk aan de telefoon, maar legden het probleem bij Cogas neer. Cogas verwijst naar alle 3 de anderen, inclusief Ziggo en waren zeer onvriendelijk en totaal niet oplossingsgericht. Ook Ziggo wijst richting Cogas.
Zijn er nog rechten die ik heb, zodat ik tenminste weer fatsoenlijk televisie kan kijken?