LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
Re: upc
Bellen naar het buitenland en naar service nummers valt niet onder dit abonnement. Mogelijk dat u daarheen gebeld heeft?organo schreef:voor alle die een abonnement hebben bij UPC met onbeperkt belle, kijk op je factuur.
Ik had ook dit abonnement maar ziggo deed er wel 32 euri belkosten bij.
Wees waakzaam
na de fusie kunnen zowel oude Ziggo als oude UPC klanten aanpassingen verwachten dus heb je nieuwe voorwaarden gehad....
Bel tarief en start tarief mogen ze aanpassen dus kijk eens wat het was en nu is....
Ziggo maakte ook een brief per 31 maart, Een op 25, Canvas op 26... en dat is dus nu 51 en 52 als kanaal nummers...
Dus die lijst, mooi drukwerk klopt dus al niet.....!
Bel tarief en start tarief mogen ze aanpassen dus kijk eens wat het was en nu is....
Ziggo maakte ook een brief per 31 maart, Een op 25, Canvas op 26... en dat is dus nu 51 en 52 als kanaal nummers...
-
- Contacteer:
stofzuigertje schreef:na de fusie kunnen zowel oude Ziggo als oude UPC klanten aanpassingen verwachten dus heb je nieuwe voorwaarden gehad....
Onzin, er zijn helemaal geen nieuwe voorwaarden uitgegeven. Alleen een folder met wijzigingen zoals frequentie en kanaalindelingen. HD zenders staan nu vooraan.
Bel en tarief mag zonder kennisgevingen helemaal niet aangepast worden, een belpakket van Ziggo is naar een gelijkwaardig belpakket van UPC overgezet.
Sorry hoor maar je praat bietje veel nonsens.
-
- Contacteer:
Bellen naar buitenland kan wel zeker onder dat abo vallen. Dan heb je onbeperkt met buitenland bellen.Jantje7 schreef:Bellen naar het buitenland en naar service nummers valt niet onder dit abonnement. Mogelijk dat u daarheen gebeld heeft?organo schreef:voor alle die een abonnement hebben bij UPC met onbeperkt belle, kijk op je factuur.
Ik had ook dit abonnement maar ziggo deed er wel 32 euri belkosten bij.
Wees waakzaam
https://www.ziggo.nl/pdf/legacy-tarieven-onbeperkt.pdf
TS geeft aan dat deze dit abo reeds had.
-
- Contacteer:
snuffel1 schreef:De voorwaarden zijn al een geruime tijd geleden gewijzigd daarvan bent u middels een Email of per brief op de hoogte gebracht, als u die niet leest is dat uw probleem.
2 maanden gelee is de mail verstuurd geweest, kan nu niet geruime tijd gelden noemen, maar dat verder terzijde.
Onderstaand is verstuurd geweest.
Bij mij is er in abonnement niets gewijzigd, alles blijft bij het oude alleen nieuwe abonnee's kunnen dit pakket niet meer afsluiten.
Frequentie is gewijzigd en daar ondervind ik wel hinder van, maar daar is reeds een topic over.
Belangrijke informatie over uw abonnement
Beste heer, mevrouw
Mogelijk heeft u het gehoord. UPC en Ziggo gaan later dit jaar samen verder. Een aantal diensten uit uw abonnement wijzigt daardoor.
De belangrijkste zijn:
•
Wijziging van zenders
•
Verandering van zenderkanalen
•
Wijziging in de extra zenderpakketten zoals Kidszone, HBO en Film1
Wat deze wijzigingen voor u betekenen, leest u op uw persoonlijke pagina.
Wij zullen er alles aan doen om u naar volle tevredenheid te laten genieten van onze diensten. Mocht u desondanks uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u ons voor 1 april 2015 bellen op 088 059 01 11. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur.
-
Ook ik heb onbeperkt bellen , echter niet naar 0800 betaalde nummers en ook geen 0900 nummers.
Kijk de factuur nog maar eens goed na.
0800 nrs zijn sowieso gratis.moederslink schreef:Ook ik heb onbeperkt bellen , echter niet naar 0800 betaalde nummers en ook geen 0900 nummers.
Bellen naar service nrs is uitgesloten (09xy) nrs. In tegenstelling tot wat Ziggo beweert vallen 085 en 088 nrs er ook onder omdat dit geen service nrs zijn maar geografische nrs.
-
@olaf79, op mijn factuur worden ook 08 betaalde nummers gefactureerd en 090xx . Ik heb het net nog nagekeken. Zo staat het omschreven---( 0800 nummers zijn idd gratis )
-
- Contacteer:
organo schreef:zenderwijziging etc.. snap ik ook wel. maar als ik een brief krijg van upc dat mijn abonnement het zelfde blijf met de zelfde voorwaarden verwacht ik dat ook. Onbeberkt bellen is onbeperkt bellen.
Heb ff de laatste maanden nagekeken en wat er gebeurd is dat gedurende de maand je belkosten genereert en deze op 0 worden gezet als je abonnement dit toelaat. Dit was voorheen onder UPC niet zo, nu met Ziggo zie ik belkosten voor deze maand staan welke einde factuur datum op 0 worden gezet.
Dit was bij UPC duidelijker dan nu bij Ziggo,
Die 32,- waar je over spreekt, is dat nu of was dat vorige maand ? Heb niet gecontroleerd of je de rekening kan downloaden in pdf, dat kon bij UPC wel. Zoja, zou je kunnen inscannen en anonimiseren en hier neer zetten ?
Dan kunnen we kijken of klopt of niet.
moederslink schreef:@olaf79, op mijn factuur worden ook 08 betaalde nummers gefactureerd en 090xx . Ik heb het net nog nagekeken. Zo staat het omschreven---( 0800 nummers zijn idd gratis )
08 zal dan wel een 088 nummer zijn of iets in die geest.
Voor die andere persoon die onbeperkt bellen heeft( organo), doe een berichtje op FB , dan kunnen ze het aanpassen.
Ik heb daarover gebeld dus het staat er nog niet allemaal goed.
-
- Contacteer:
ciske schreef:vogels schreef:
. Dat is pas écht onbezorgd bellen.
Klopt, alleen is het bij UPC klanten nog niet allemaal goed in de papieren. Gewoon ff bellen of FB of Twitter.
Bij mij anders geen probleem hoor. Geen problemen met de facturen, wel met de gewijzigde frequenties.
-
- Contacteer:
ciske schreef:moederslink schreef:@olaf79, op mijn factuur worden ook 08 betaalde nummers gefactureerd en 090xx . Ik heb het net nog nagekeken. Zo staat het omschreven---( 0800 nummers zijn idd gratis )
08 zal dan wel een 088 nummer zijn of iets in die geest.
Voor die andere persoon die onbeperkt bellen heeft( organo), doe een berichtje op FB , dan kunnen ze het aanpassen.
Ik heb daarover gebeld dus het staat er nog niet allemaal goed.
088 is veelal gratis, zijn zakelijke nummers met daaronder een onderwater nummer. Maar inderdaad, lees nergens dat TS ff heeft gebeld of via een social media heeft bericht.
-
- Contacteer:
Hmmm bij mij tm april bijgewerkt en zichtbaar wat tot op heden is verbruikt.ciske schreef:Ik moet mijn factuur nog krijgen, stond wel klaar maar is niet te zien in Ziggo.
ziggo zegt u belt buiten u bundel. wat is bundel. natuurlijk als ik een service nummer bel moet ik betalen, ja snap ik ook wel. Maar als ik naar het buitenland bel was het 10 cent per gesprek, bij upc.
maar nu gaan ze alles rekenen.
opblazen die boel
maar nu gaan ze alles rekenen.
opblazen die boel
-
Idem bij mij t/m 30 april....Teunbosseman schreef: Hmmm bij mij tm april bijgewerkt en zichtbaar wat tot op heden is verbruikt.