80% Youfone dataplafond verbruikt terwijl dit uit stond?
Geplaatst: 06 mei 2015 14:57
onlangs kreeg ik de volgende email,
Beste heer en/of mevrouw Perini,
Er is 80% van het dataplafond voor 316******** verbruikt. Bekijk nu de lopende kosten, wijzig je databundel of koop extra MB's voor het restant van de maand.
Bij 100% wordt de internetsnelheid automatisch verlaagd naar 64Kbps.
Klik hier voor een overzicht van de tarieven om een aanvullende databundel te kopen.
De kosten voor een extra databundel worden in rekening gebracht op de factuur van de volgende maand.
Bekijk overige informatie over het dataplafond.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Team Youfone
toen ik in mijn online omgeving ging kijken zag ik dat er alsnog gefactureerd werd buiten mijn databundel om. dat terwijl er hier boven gesuggereerd wordt dat ik 80% van mijn data plafond hebt verbruikt en dat ik bij 100% wordt teruggebracht naar 64kbps, en dat als ik wilde gewoon data bij kan kopen.
toen ik hierover contact opname met youfone, wisten ze mij te vertellen dat mijn dataplafond helemaal niet aanstond. Hierop vroeg ik de medewerker, hoe kan het dat ik 80% van mijn dataplafond verbruikt heb, terwijl ik helemaal geen dataplafond heb. dit kon ze mij niet vertellen en er werd een klacht aangemaakt. echter wil youfone nu slechts de helft van de gemaakte kosten vergoeden, en alleen als ik mijn contract wederom verleng voor een jaar. Dit lijkt mij niet de juiste manier van communiceren naar je klanten toe en ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken?
Beste heer en/of mevrouw Perini,
Er is 80% van het dataplafond voor 316******** verbruikt. Bekijk nu de lopende kosten, wijzig je databundel of koop extra MB's voor het restant van de maand.
Bij 100% wordt de internetsnelheid automatisch verlaagd naar 64Kbps.
Klik hier voor een overzicht van de tarieven om een aanvullende databundel te kopen.
De kosten voor een extra databundel worden in rekening gebracht op de factuur van de volgende maand.
Bekijk overige informatie over het dataplafond.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Team Youfone
toen ik in mijn online omgeving ging kijken zag ik dat er alsnog gefactureerd werd buiten mijn databundel om. dat terwijl er hier boven gesuggereerd wordt dat ik 80% van mijn data plafond hebt verbruikt en dat ik bij 100% wordt teruggebracht naar 64kbps, en dat als ik wilde gewoon data bij kan kopen.
toen ik hierover contact opname met youfone, wisten ze mij te vertellen dat mijn dataplafond helemaal niet aanstond. Hierop vroeg ik de medewerker, hoe kan het dat ik 80% van mijn dataplafond verbruikt heb, terwijl ik helemaal geen dataplafond heb. dit kon ze mij niet vertellen en er werd een klacht aangemaakt. echter wil youfone nu slechts de helft van de gemaakte kosten vergoeden, en alleen als ik mijn contract wederom verleng voor een jaar. Dit lijkt mij niet de juiste manier van communiceren naar je klanten toe en ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken?