Geld na retour als tegoedbon gekregen ipv op rekening
Geplaatst: 06 mei 2015 19:46
Op mijn werk heb ik een tegoedbon gekregen voor Wehkamp van 35 euro. Daarom (voor de eerste keer) maar eens kleding besteld bij Wehkamp.nl.
Voor 95 euro besteld. Vervolgens een deel van de kleding retour gestuurd. Het bedrag wat we na retour hebben besteed was meer dan 35 euro. Hiermee zou de tegoedbon dus ingewisseld moeten zijn. Echter na retour de tegoedbon weer teruggekregen in het 'Wehkamp tegoed' en hebben we uiteindelijk dus het gehele bedrag moeten betalen en zitten we weer met een tegoedbon.
Op de dag van de terugbetaling direct contact opgenomen met de helpdesk, dit was op 24 maart 2015. In de tijd tot nu hebben we meerdere malen contact gehad met de klantenservice (zowel via mail als telefonisch) waarbij ons twee keer is beloofd dat de klacht zou worden doorgestuurd naar de juiste afdeling en dat deze telefonisch contact met ons zouden opnemen. Tot op de dag van vandaag hebben we van deze afdeling nog niets gehoord.
Inmiddels hebben we alweer twee keer gereageerd dat we niks gehoord hebben van betreffende afdeling, maar hierop wordt met een standaard antwoord op gereageerd dat ons retourbedrag in de vorm van een tegoed in Wehkamp is teruggestort (ja, dat wisten we al).
Vandaag meerdere malen gereageerd op twitter, ook daarop wordt niet gereageerd terwijl andere klanten netjes worden geholpen en worden voorzien van een reactie.
NB: er wordt steeds beroep gedaan op de voorwaarden van de tegoedbon: een cadeaubon wordt als retour gestort in Wehkamp,nl op het moment dat aangekochte goederen die met de tegoedbon zijn aangeschaft retour worden gestuurd. In ons geval is dit niet zo aangezien het uiteindelijk bestede bedrag hoger is dan het tegoed van de tegoedbon. De tegoedbon wordt van herot totaal bedrag afgetrokken en is dus niet op speciale (retour gestuurde) artikelen ingewisseld
Voor 95 euro besteld. Vervolgens een deel van de kleding retour gestuurd. Het bedrag wat we na retour hebben besteed was meer dan 35 euro. Hiermee zou de tegoedbon dus ingewisseld moeten zijn. Echter na retour de tegoedbon weer teruggekregen in het 'Wehkamp tegoed' en hebben we uiteindelijk dus het gehele bedrag moeten betalen en zitten we weer met een tegoedbon.
Op de dag van de terugbetaling direct contact opgenomen met de helpdesk, dit was op 24 maart 2015. In de tijd tot nu hebben we meerdere malen contact gehad met de klantenservice (zowel via mail als telefonisch) waarbij ons twee keer is beloofd dat de klacht zou worden doorgestuurd naar de juiste afdeling en dat deze telefonisch contact met ons zouden opnemen. Tot op de dag van vandaag hebben we van deze afdeling nog niets gehoord.
Inmiddels hebben we alweer twee keer gereageerd dat we niks gehoord hebben van betreffende afdeling, maar hierop wordt met een standaard antwoord op gereageerd dat ons retourbedrag in de vorm van een tegoed in Wehkamp is teruggestort (ja, dat wisten we al).
Vandaag meerdere malen gereageerd op twitter, ook daarop wordt niet gereageerd terwijl andere klanten netjes worden geholpen en worden voorzien van een reactie.
NB: er wordt steeds beroep gedaan op de voorwaarden van de tegoedbon: een cadeaubon wordt als retour gestort in Wehkamp,nl op het moment dat aangekochte goederen die met de tegoedbon zijn aangeschaft retour worden gestuurd. In ons geval is dit niet zo aangezien het uiteindelijk bestede bedrag hoger is dan het tegoed van de tegoedbon. De tegoedbon wordt van herot totaal bedrag afgetrokken en is dus niet op speciale (retour gestuurde) artikelen ingewisseld