LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Drama met klantenservice Wehkamp
Drama met klantenservice Wehkamp
28-08-2014 Toshiba C70-A-17C bij Wehkamp gekocht
28-01-2015 Opgestuurd voor reparatie omdat polssteun steeds verder los ging zitten
13-02-2015 Laptop helemaal in de kreukels terug gekregen
na contact met Wehkamp vergoeding gekregen in de vorm van een tegoed van €640,86
21-02-2015 Toshiba C70-B-21C besteld
24-02-2015 Toshiba C70-B-21C retour vanwege defecte WiFi kaart
24-02-2015 Asus X750-LN-TY110H besteld €639,00
Omdat Wehkamp schijnbaar niet in staat is het aankoop bedrag van de Asus te verrekenen met mijn tegoed staat de rekening van de Asus nog steeds open en vindt Wehkamp dat ik €639,00 moet betalen.
Ook is niet duidelijk te maken dat als je een tegoed hebt van €640,86 en €639,00 moet betalen, je een tegoed houdt van €1,86. Wehkamp vindt dat ik €1,86 moet betalen en stuurt de ene na de andere betalingsherinnering en dreigt inmiddels de €1,86 te verhogen met €95,85 incassokosten als ik niet binnen 14 dagen betaal. Schijnbaar kijkt niemand bij klantenservice verder dan zijn neus lang is en een eenvoudig rekensommetje is ook teveel gevraagd. Ben Wehkamp zo dankbaar dat ik na al deze ellende vast nog wel eens een laptop bij hen zal bestellen.
28-01-2015 Opgestuurd voor reparatie omdat polssteun steeds verder los ging zitten
13-02-2015 Laptop helemaal in de kreukels terug gekregen
na contact met Wehkamp vergoeding gekregen in de vorm van een tegoed van €640,86
21-02-2015 Toshiba C70-B-21C besteld
24-02-2015 Toshiba C70-B-21C retour vanwege defecte WiFi kaart
24-02-2015 Asus X750-LN-TY110H besteld €639,00
Omdat Wehkamp schijnbaar niet in staat is het aankoop bedrag van de Asus te verrekenen met mijn tegoed staat de rekening van de Asus nog steeds open en vindt Wehkamp dat ik €639,00 moet betalen.
Ook is niet duidelijk te maken dat als je een tegoed hebt van €640,86 en €639,00 moet betalen, je een tegoed houdt van €1,86. Wehkamp vindt dat ik €1,86 moet betalen en stuurt de ene na de andere betalingsherinnering en dreigt inmiddels de €1,86 te verhogen met €95,85 incassokosten als ik niet binnen 14 dagen betaal. Schijnbaar kijkt niemand bij klantenservice verder dan zijn neus lang is en een eenvoudig rekensommetje is ook teveel gevraagd. Ben Wehkamp zo dankbaar dat ik na al deze ellende vast nog wel eens een laptop bij hen zal bestellen.
-
Re: Drama met klantenservice Wehkamp
Hallo,
Wat vervelend dat de bedrag niet met elkaar verrekend zijn. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Zou je je klantnummer en de klacht willen sturen naar [email protected]? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl Webcareteam
Wat vervelend dat de bedrag niet met elkaar verrekend zijn. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Zou je je klantnummer en de klacht willen sturen naar [email protected]? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl Webcareteam
-
Dat is snel, Wehkamp...
Het is mij opgevallen dat het Wehkamp webcare team altijd zo snel is. Op zich heel goed natuurlijk, indien dit inderdaad leidt tot een oplossing. Helaas heb ik nog nergens mogen lezen, van een TS dat na het contact met dit team zijn probleem is opgelost. Dat kan twee dingen betekenen:witte angora schreef:Dat is snel, Wehkamp...
1. De meeste TS-ers vinden klagen belangrijker dan een daadwerkelijk inzicht in de situatie te geven
of
2. De Webcare service van Wehkamp is een wassen neus.
Persooonlijk ben ik geneigd 1. de vermoeden, omdat anders de TS wel vaker op het topic terug zou komen. Maar m.i. is het wel netjes van een TS indien hij aangeeft wanneer en hoe een probleem is opgelost (als het wordt opgelost).
-
dacht dat je met zo'n bedrag sowieso maar rond de 40 euro incassokosten max mocht rekenen
Misschien is het geen kwestie van "of", maar van "en"...wjpnl schreef:Het is mij opgevallen dat het Wehkamp webcare team altijd zo snel is. Op zich heel goed natuurlijk, indien dit inderdaad leidt tot een oplossing. Helaas heb ik nog nergens mogen lezen, van een TS dat na het contact met dit team zijn probleem is opgelost. Dat kan twee dingen betekenen:
1. De meeste TS-ers vinden klagen belangrijker dan een daadwerkelijk inzicht in de situatie te geven
of
2. De Webcare service van Wehkamp is een wassen neus.
Persooonlijk ben ik geneigd 1. de vermoeden, omdat anders de TS wel vaker op het topic terug zou komen. Maar m.i. is het wel netjes van een TS indien hij aangeeft wanneer en hoe een probleem is opgelost (als het wordt opgelost).
-
Ik ook. Ik kreeg te horen dat mijn account geblokkeerd was. Waarom? Kon ze met niet vertellen. Heb netjes voldaan aan mijn verplichtingen, maar mijn bestedingstegoed was op '0' gezet. Ik werd van kastje naar de muur gestuurd en niet geholpen. Dit is waardeloos. Toen ik vroeg hoe kon ik dit weer ongedaan maken kreeg ik geen antwoord op. Wat een ballentent. Sorry. Nooit problemen gehad en nu ineens dit!
-
Dan kunnen wij de handen schudden want bij mijn is precies het zelfde gebeurd, heb nu mijn account terug maar nu staat er een factuur open, die is besteld en afgeleverd op de dagen dat mijn account was geblokkeerd. En ook op een ander aflever adres. Wehkamp geeft toe dat fouten zijn gemaakt, De klanten service had een telefonische bestelling van een andere klant met de zelfde achternaam op mijn account gedaan en het aflever adres gewijzigd. En het factuur adres niet, dus ik mag betalen. Want die factuur moet toch betaald worden zeggen ze van Wehkamp. Maar heb gelukkig bewijs genoeg tegen Wehkamp, dus ze komen het geld maar halen. En ik grijp zerobert0543 schreef:Ik ook. Ik kreeg te horen dat mijn account geblokkeerd was. Waarom? Kon ze met niet vertellen. Heb netjes voldaan aan mijn verplichtingen, maar mijn bestedingstegoed was op '0' gezet. Ik werd van kastje naar de muur gestuurd en niet geholpen. Dit is waardeloos. Toen ik vroeg hoe kon ik dit weer ongedaan maken kreeg ik geen antwoord op. Wat een ballentent. Sorry. Nooit problemen gehad en nu ineens dit!