Garantieprobleem Lenovo laptop bij BCC
Geplaatst: 11 mei 2015 21:57
Ik heb een conflict over de garantie mbt mijn Lenovo laptop met BCC.
Ik heb vorig jaar deze laptop gekocht en is alleen gebruikt door volwassenen, nu bleek dat de linker knop af en toe bleef hangen wat niet handig is. De laptop ter reparatie naar de winkel terug gebracht omdat deze nog in de garantie valt, nu krijgen we enkele weken later een brief van de winkel dat de schade is ontstaan door de gebruiker, hierop heb ik met de winkel gebeld en zij zouden contact opnemen met E-care in Duiven, maar zeiden van te voren al dat dit waarschijnlijk niets zal uithalen. Ik werd later teruggebeld dat het niet onder garantie valt. Onderstaand de brief van de winkel en de foto's van de reparateur.
[/quote]Geachte heer,
Wij kunnen u het volgende meedelen:
Nadat u had aangegeven dat u het niet eens bent met de kosten, is dit nogmaals nagevraagd bij de reparateur.
Die heeft foto's van de schade toegevoegd.
Daarop is duidelijk te zien dat de muisknop te ver naar binnen is gedrukt.
De foto's zijn toegevoegd als bijlage.
De reparateur blijft aangeven dat dit niet onder garantie valt en u wordt verzocht om te reageren op de eerder gestuurde prijsopgave.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[quote]
https://www.dropbox.com/s/zrl0ldcrv1ruc ... 1.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/i9b5jpl1u9nz4 ... 2.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/qn8u78adxg54p ... 3.png?dl=0
We laten nu de laptop terugsturen.
Wij hebben de laptop normaal gebruikt zoals je een laptop gebruikt, volgens mij is er binnenin iets afgebroken en dit moet volgens mij onder garantie vallen en maakt E-care/BCC zich er gemakkelijk van af.
Hoe denken jullie hierover?
Groeten Jan
Ik heb vorig jaar deze laptop gekocht en is alleen gebruikt door volwassenen, nu bleek dat de linker knop af en toe bleef hangen wat niet handig is. De laptop ter reparatie naar de winkel terug gebracht omdat deze nog in de garantie valt, nu krijgen we enkele weken later een brief van de winkel dat de schade is ontstaan door de gebruiker, hierop heb ik met de winkel gebeld en zij zouden contact opnemen met E-care in Duiven, maar zeiden van te voren al dat dit waarschijnlijk niets zal uithalen. Ik werd later teruggebeld dat het niet onder garantie valt. Onderstaand de brief van de winkel en de foto's van de reparateur.
[/quote]Geachte heer,
Wij kunnen u het volgende meedelen:
Nadat u had aangegeven dat u het niet eens bent met de kosten, is dit nogmaals nagevraagd bij de reparateur.
Die heeft foto's van de schade toegevoegd.
Daarop is duidelijk te zien dat de muisknop te ver naar binnen is gedrukt.
De foto's zijn toegevoegd als bijlage.
De reparateur blijft aangeven dat dit niet onder garantie valt en u wordt verzocht om te reageren op de eerder gestuurde prijsopgave.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[quote]
https://www.dropbox.com/s/zrl0ldcrv1ruc ... 1.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/i9b5jpl1u9nz4 ... 2.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/qn8u78adxg54p ... 3.png?dl=0
We laten nu de laptop terugsturen.
Wij hebben de laptop normaal gebruikt zoals je een laptop gebruikt, volgens mij is er binnenin iets afgebroken en dit moet volgens mij onder garantie vallen en maakt E-care/BCC zich er gemakkelijk van af.
Hoe denken jullie hierover?
Groeten Jan