Mijn oudere buurman heeft bij Bol.com een e reader besteld met airmiles, de actie betroft de e reader met cover en 2000 air miles.
Hij kreeg de e reader thuis gestuurd excl cover, op hun website staat de e -reader vermeld met inwisseling 2000 airmiles, ik heb voor hem de website bezocht en onderaan staat in miniscule kleine lettertjes vermeld : actie hierop drukken, mijn buurman heeft dat niet gezien in de veronderstelling dat hij de juiste bestelling geplaatst had reader met cover.
Hij heeft inmiddels een paar maal gebeld en wordt vriendelijk te woord gestaan met de woorden we kijken het na, het komt wel goed en wij bellen terug.
Hij heeft vlg mij een uitgelokt foutje gemaakt en heeft Bol met opzet de vermelding actie in zeer kleine lettertjes vermeld.
Hoe te handelen: de hele boel terug sturen en hopen op teruggave van geld en 2000 airmiles ? en daarna de juiste bestelling op basis van de kleine aanhangsel : actie: te doen.
Heeft Bol een leveringsplicht tav de cover?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie Bol.com Kobo e reader met cover en airmiles
Re: Actie Bol.com Kobo e reader met cover en airmiles
Ik vind dit toch nogal duidelijk omschreven.
- Bijlagen
-
- Naamloos.jpg (210.57 KiB) 2543 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Actie Bol.com Kobo e reader met cover en airmiles
Mijn bejaarde buurman vond het blijkbaar niet zo duidelijk, hij volgt de terug geef instructies van Bol en stuurt het spul op hun kosten terug en bestelt daarna het actiepakket nog eens.
Re: Actie Bol.com Kobo e reader met cover en airmiles
Vermoedelijk stuurt Bol de ontbrekende cover alsnog na, ik begrijp dat de buurman inmiddels al 4 verschillende lui van de ::: klantenservice:: aan de phone gehad heeft door zelf te bellen, van terugbellen heeft Bol nooit gehoord:(
Re: Actie Bol.com Kobo e reader met cover en airmiles
Inmiddels heeft de over buurman de covers gekregen en gelijk het volgende probleem, de covers zijn een soort kartonnen omslagen en lijken totaal niet op de Kobo Aura classic cover uit de aanbieding en vlg de website van Bol en Kobo, hij heeft het wel gehad met Bol, de hele handel gaat retour.Har06 schreef:Vermoedelijk stuurt Bol de ontbrekende cover alsnog na, ik begrijp dat de buurman inmiddels al 4 verschillende lui van de ::: klantenservice:: aan de phone gehad heeft door zelf te bellen, van terugbellen heeft Bol nooit gehoord:(
ps: Bol.com heeft z,n website aangepast vanwege een aantal klachten over de onduidelijkheden!!!!!!!