LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cool Blue
Cool Blue
een keer een positief bericht.
Wij kochten een grote Sharp combimagnetron bij CB. Volgende dag netjes geleverd. Wij appraat geinstalleerd en de oven gebruikt. Daarna 3 dagen niet gebruikt tot ik de magnetron wilde gebruiken. Het apparaat knetterde wat en het voedsel bleef koud.
Gebeld met CB waarbij ik keurig te woord werd gestaan (donderdag) Na overleg het advies hem in te pakken en retour te sturen met de door hem ingevulde en gemailde papieren. Dit meteen de donderdag gedaan.
vrijdagmiddag al een mail dat ze hem in het centrum hadden ontvangen. 's avonds direct een mail dat een nieuw exemplaar onderweg was en die werd inderdaad zaterdag geleverd. Deze werkt prima ook het magnetron deel.
Ik vind dat toch echt een hele goede en supersnelle service van Coolblue.
groet
Timon
Wij kochten een grote Sharp combimagnetron bij CB. Volgende dag netjes geleverd. Wij appraat geinstalleerd en de oven gebruikt. Daarna 3 dagen niet gebruikt tot ik de magnetron wilde gebruiken. Het apparaat knetterde wat en het voedsel bleef koud.
Gebeld met CB waarbij ik keurig te woord werd gestaan (donderdag) Na overleg het advies hem in te pakken en retour te sturen met de door hem ingevulde en gemailde papieren. Dit meteen de donderdag gedaan.
vrijdagmiddag al een mail dat ze hem in het centrum hadden ontvangen. 's avonds direct een mail dat een nieuw exemplaar onderweg was en die werd inderdaad zaterdag geleverd. Deze werkt prima ook het magnetron deel.
Ik vind dat toch echt een hele goede en supersnelle service van Coolblue.
groet
Timon
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02 mar 2010 15:03
Re: Cool Blue
Die ervaring heb ik ook met Cool blue. Er zijn maar weinig winkels waar ze nog zo'n goede service hebben als bij Cool blue.
Re: Cool Blue
Daar sluit ik me bij aan. Coolblue heeft behoorlijk nagedacht over de manier waarop ze met de consument communiceren, kijk alleen al naar de doos waarin je spullen geleverd krijgt. Hun verpakking is de eerste waar ik ooit om moest lachen.
Re: Cool Blue
Bij een ander kun je twee maanden wachten tot dat ie gerepareert was.
Re: Cool Blue
Cool Blue heeft er dan ook niet voor gekozen om de goedkoopste te willen zijn. Lage prijzen moeten ergens vandaan komen en service is dan het eerste waar je op kan besparen als bedrijf.
Re: Cool Blue
ehh...waarom was die doos zo lachwekkend dan?Moneyman schreef:kijk alleen al naar de doos waarin je spullen geleverd krijgt. Hun verpakking is de eerste waar ik ooit om moest lachen.
Re: Cool Blue
Plus 1 voor Cool Blue. Kon mijn oude stofzuiger achterlaten, terwijl ze bij de Mediamarkt al moeilijk gingen doen over mijn oude frituurpan.
Re: Cool Blue
Door de teksten die erop staan. Doen ze echt erg goed.thecure schreef:ehh...waarom was die doos zo lachwekkend dan?Moneyman schreef:kijk alleen al naar de doos waarin je spullen geleverd krijgt. Hun verpakking is de eerste waar ik ooit om moest lachen.
Re: Cool Blue
Leuk interview + inkijkje: Tonny Loorbach op bezoek bij Pieter Zwart (CEO van Coolblue)
https://www.youtube.com/watch?v=5FrJMJL ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=5FrJMJL ... e=youtu.be
Re: Cool Blue
Zelf ook heel goede ervaringen met CoolBlue... ook als er iets fout ging, altijd snel en correct opgelost. Ben het overigens niet met GJvdZ eens: In de gevallen waarin ik iets bij CoolBlue kocht, waren ze ook nog eens de goedkoopste!
Goede service en goede prijzen kunnen dus wel samengaan!
Goede service en goede prijzen kunnen dus wel samengaan!
Re: Cool Blue
Ik haat Rotterdam en Rotterdammers (ben er zelf geboren), maar ik heb een zwak voor Pieter Zwart. Echt een hele goede ondernemer. Er zijn er meer hoor, cameranu is ook een goede, maar nog vele anderen. Mensen met gevoel voor de huidige tijd, met passie en elke dag een beetje beter (nooit perfect).wjpnl schreef:Zelf ook heel goede ervaringen met CoolBlue... ook als er iets fout ging, altijd snel en correct opgelost. Ben het overigens niet met GJvdZ eens: In de gevallen waarin ik iets bij CoolBlue kocht, waren ze ook nog eens de goedkoopste!
Maar het is natuurlijk wel een beetje boel marketing-gelul om een winkel te openen en zeggen dat het een service-punt is. Wel slim, als je de service maar hoog houdt, maar het is natuurlijk gewoon een winkel.
Winkels openen webshops en webshops openen winkels, zo gaat dat.