ziggo pleegt contractbreuk?
Geplaatst: 21 mei 2015 13:02
Beste,
Het zit zo dat sinds begin dit jaar mij abbo bij ziggo heb overgezet naar alles in 1 na verhuizing naar de woning waar ik nu woon.
Nu is het zo dat ik in een pand woon waar kennelijk maar 1 kabelaansluiting is die het signaal niet door kan zetten naar mijn woning.
Naar meerdere keer met ziggo gebeld te hebben word ik van het kastje naar de muur gestuurd, er is een monteur bij geweest die zij dat er dan een nieuwe kabel? Getrokken moest worden naar het pand zelf.
Er is een extern bedrijf bij gehaald waar IK de schetsen van de woning en aansluiting moest doorsturen, dat heb ik gedaan zo goed en kwaad als het ging en verwachte daar dus ook wel vlot een reactie op. (Was begin dit jaar)
Nu is het zo dat ik nog niets van ziggo erover gehoord heb. Ik blijf de volle mep betalen terwijl ik geen enkele dienst (buiten gebrekkig tv niet interactief ) kan ontvangen.
Nu heb ik weer een mail gestuurd maar er word geen gehoor aan de situatie gegeven, en het moment dat ik bel weet niemand waar het over gaat. Er is wel een keer een mail terug gestuurd maar toen konden ze mij ineens niet telefonisch bereiken. Deze mail was pas nadat ik dreigde met het opzeggen en terugwerkende kracht qua betalingen.
Ik ben nu een beetje moedeloos er van aan het worden en vraag nu hier of iemand tips heeft of een soortgelijke situatie meegemaakt heeft?
Alvast bedankt. Mvg wesley
Het zit zo dat sinds begin dit jaar mij abbo bij ziggo heb overgezet naar alles in 1 na verhuizing naar de woning waar ik nu woon.
Nu is het zo dat ik in een pand woon waar kennelijk maar 1 kabelaansluiting is die het signaal niet door kan zetten naar mijn woning.
Naar meerdere keer met ziggo gebeld te hebben word ik van het kastje naar de muur gestuurd, er is een monteur bij geweest die zij dat er dan een nieuwe kabel? Getrokken moest worden naar het pand zelf.
Er is een extern bedrijf bij gehaald waar IK de schetsen van de woning en aansluiting moest doorsturen, dat heb ik gedaan zo goed en kwaad als het ging en verwachte daar dus ook wel vlot een reactie op. (Was begin dit jaar)
Nu is het zo dat ik nog niets van ziggo erover gehoord heb. Ik blijf de volle mep betalen terwijl ik geen enkele dienst (buiten gebrekkig tv niet interactief ) kan ontvangen.
Nu heb ik weer een mail gestuurd maar er word geen gehoor aan de situatie gegeven, en het moment dat ik bel weet niemand waar het over gaat. Er is wel een keer een mail terug gestuurd maar toen konden ze mij ineens niet telefonisch bereiken. Deze mail was pas nadat ik dreigde met het opzeggen en terugwerkende kracht qua betalingen.
Ik ben nu een beetje moedeloos er van aan het worden en vraag nu hier of iemand tips heeft of een soortgelijke situatie meegemaakt heeft?
Alvast bedankt. Mvg wesley