LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo en horizon
ziggo en horizon
Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Re: ziggo en horizon
Ziggo forum , twitter of FB al gevraagd?
Re: ziggo en horizon
al opgezegd ? geeft de provider de kans om eea te herstellen, zijn alle kabeltjes wel in orde ??cisje74 schreef:Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Re: ziggo en horizon
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.nalatigheid.
Re: ziggo en horizon
de monteur heeft de kabels nagekeken en die waren goed volgens hem. Bij de horizon zit geen smartcard.
Mijn man heeft inmiddels via twitter bericht gestuurd en dat hebben ze beantwoord en jaaaaaaa eindelijk werkt het dus een pluim voor de webcare van ziggo
Mijn man heeft inmiddels via twitter bericht gestuurd en dat hebben ze beantwoord en jaaaaaaa eindelijk werkt het dus een pluim voor de webcare van ziggo
Re: ziggo en horizon
Top , geniet er van.
Re: ziggo en horizon
De monteur is langsgeweest. Denk je niet dat die e.e.a. kwa kabeltjes even bekijkt?Har06 schreef:zijn alle kabeltjes wel in orde ??
Re: ziggo en horizon
Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.bprosman schreef:Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig."Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Re: ziggo en horizon
of de klant heeft het niet goed begrepen ziggo upc hebben een redelijke klantenserviceolaf79 schreef:Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.bprosman schreef:Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig."Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.