Easy Terra komt haar verplichtingen niet na
Geplaatst: 25 mei 2015 10:45
Dus je huurt een auto via Easy Terra en je betaalt netjes vooraf de afgesproken prijs en dan blijkt dat de dames en heren van Easy Terra niet communiceren met het autoverhuurbedrijf waar ze als tussenpersoon voor fungeren, in dit geval met AVIS, en je dus verplicht bent om ook bij AVIS nog een keer te kosten te betalen omdat zij van niets weten. Dit overkwam mijn moeder (72 jaar) op het vliegveld van FARO in Portugal na een lange reis en om 23.00 uur. Dus tja wat moet je als je geen auto meekrijgt.
En wat daarna gebeurt is helemaal bizar want Easy Terra weigert een Nederlandse sprekende klantenadviseur aan de lijn te regelen en belooft keer op keer terug te bellen en doet dat gewoon niet.
Over een paar dagen wordt dus de autohuur nog een keer afgeschreven want ze moest bij AVIS via de creditcard betalen anders kreeg ze de auto niet mee. Vinden trouwens dat AVIS ook niet geheel vrij uit gaat want zij doen ook geen enkele moeite om het even uit te zoeken.We laten het er niet bij zitten en we starten een procedure op. Maar laat het waarschuwing zijn voor iedereen die via Easy Terra een auto huurt. NIET DOEN. Gewoon ter plaatse regelen.
En wat daarna gebeurt is helemaal bizar want Easy Terra weigert een Nederlandse sprekende klantenadviseur aan de lijn te regelen en belooft keer op keer terug te bellen en doet dat gewoon niet.
Over een paar dagen wordt dus de autohuur nog een keer afgeschreven want ze moest bij AVIS via de creditcard betalen anders kreeg ze de auto niet mee. Vinden trouwens dat AVIS ook niet geheel vrij uit gaat want zij doen ook geen enkele moeite om het even uit te zoeken.We laten het er niet bij zitten en we starten een procedure op. Maar laat het waarschuwing zijn voor iedereen die via Easy Terra een auto huurt. NIET DOEN. Gewoon ter plaatse regelen.